Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 16:46 - Непоносимо
Автор: kolchakova Категория: Изкуство   
Прочетен: 1472 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.12.2017 16:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За толкова години трябваше да съм се примирила, че хората са различни и по различен начин възприемат нещата. Затова има приятели и врагове. Съмишленици и конкуренти...
Всеки път, когато си повярвам, че все пак има общочовешки ценности, че кто че ли няма спор поне, да речем, за майката, изниква ситуация-шамар, ситуация-ритник в зъбите.
Това е случаят във ФБ. А с очите си видях читател на стихотворението, който избухна в див смях и ме похвали, че много смешно нещо съм била публикувала.

И усещането за самота експлодира.


Anna Kolchakova 13 декември в 12:26 · 

Имам проблем. Не мога да понеса това стихотворение на Мария Донева:

Мракът

Когато стана малка стара баба,
и вече нищо-нищичко не помня,
за паметта ми, рехава и слаба,
най-дребните неща ще са огромни.
Ще се обаждат всякакви болежки
в разходките – от ден на ден по-къси.
Дори и името ще ми е тежко.
Ще се загубвам даже във дома си.
Ще ме събори първата настинка.
Снежинка щом ме блъсне, ще залитна –
безвредна, безобидна животинка,
старица, като бебе беззащитна.
Тогава ти ела, детенце мило,
поскарай ми се, аз ще те послушам.
Ти ще се стреснеш – как съм се смалила.
Във погледа ти малко ще се сгуша.
А после пак ще хукнеш по задачи.
Яката ти до входа ще оправя.
И после сигурно ще си поплача.
И после името ти ще забравя.

И В Немаш проблем - винаги можеш да кръцнеш е"ното н и поне името нема 
да ти тежи image;-) Това с каква награда е? /стихоплетението/?

  Харесване  · Отговор · 13 декември в 13:58 Управление

image Anna Kolchakova Удивително по различен начин влияе изкуството на хората. Някои се заливат от смях, други ревем с дни...   Харесване  · Отговор ·  1  · 13 декември в 14:36 Управление  

И В  Ама чакай сега! Ти на туй отгоре изкуство ли му викаш? Според мен е ментална криза, пенсионерска чалга.  
Харесване  · Отговор · 13 декември в 14:41 · Редактирано Управление

image Anna Kolchakova Няма да влизаме във философски разговори. Нещо по-просто да те питам: ти майка нямаш ли?  
Харесване  · Отговор ·  1  · 13 декември в 16:00 Управление  

И В  Anna Kolchakova Нямам-т.е. имах, ама не можа да остарее. Иначе имах една баба като тая от стихоплетението-едно към едно  
Харесване  · Отговор ·  1  · 13 декември в 17:50 Управление

Anna Kolchakova Ясно  
Харесване  · Отговор · 13 декември в 22:32 Управление


      image Tonka Kolchakova Gestoka istina  

Харесване  · Отговор · 13 декември в 22:44 Управление

image Албена Георгиева Открих нещо по- лесно за възприемане!  
Харесване  · Отговор · 14 часа Управление

image Anna Kolchakova Понеже кака Албена по някаква причина не е могла да постне намереното (мила како Албена!!!) ще го кача аз:  
Харесване  · Отговор · 5 часа Управление

image Anna Kolchakova 

СВЕТЛИНАТА
Когато стана много мъдра баба,
аз вашата история ще зная

и мънички детайли ще припомням
на всеки празник ,чак до края
Ще гледам да не се оплаквам
от болките и възрастта.
Ще съм доволна,ако не остане
задълго пуста входната врата.
И с часове ще слушам, ако споделите
за красотата в трудния ви ден.
Нали все пак след време е възможно
някак да приличате на мен.
 
Харесване  · Отговор · 5 часа Управление

image Anna Kolchakova Мила како Албена, ми то същото. Плюс че показва тънката разлика между изкуството и не-таковото, но този разговор не е с теб. Гугъл не казва кой е авторът. Може би ти знаеш повече от Гугъл?  
Харесване  · Отговор · 5 часа Управление  

И В Това е даже по гадно от предишното, загатва и за възможността след време и да не приличат на нея. Бе четете по-положителни неща! е го е на Криско пътя към връо - примерно!  
Харесване  · Отговор · 2 часа Управление

image Anna Kolchakova И, моля те да ни разрешиш да си четем каквото искаме и да товариш каквито коли трябва.  
Харесване  · Отговор · 1 час


И ето как изглеждат лайковете:

image


P.S.Впрочем, когато аз четях стихотворението, мислех за майка си. Когато майка ми четяла стихотворението, мислела за себе си...



Тагове:   Мария Донева,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1815273
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031