Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2013 09:31 - Изгубен...
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 3036 Коментари: 9 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

видими контури

очертах ги случайно

и потънах

в щрихи от светлина

и вятър

зад очила

и разрошена коса

 

думи

в които съм влюбена

сред които летя

и прегръщам неистово

самотата

още по-осезателна

във кръга от мълчание

 

дни и разстояния

сънища-пътища

в едно изгубване

за тебе минало

за мене бъдеще

в една Любов

без никакво очакване

  

ще полетя (евентуално) 

ще полетиш (отново)

 

в различното небе

и измерение

ще се докоснем ли

пак търсиш

топлината ми


за честността вратите 

са отворени...(!)

дори да заболи

от грешките...(!)(!)(!)

за двама е света

разбра ли го...(?)


в една полуреалност

и безвремие

ПЕТ ....



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Много красиво, рекичке!
27.02.2013 09:37
в различното небе
и измерение
ще се докоснем ли
пак търсиш
топлината ми

Много ми хареса!
Хубав ден!
цитирай
2. musicriver - 1. didoignatov - Много красиво, рекичке!
27.02.2013 09:42
didoignatov написа:
в различното небе
и измерение
ще се докоснем ли
пак търсиш
топлината ми

Много ми хареса!
Хубав ден!


Благодаря ти, Дидо!
Имах нужда от едно приятелско потупване, че...
... малко ми е смазано, ама...
И това ще отмине... както винаги става,
когато Нещо е Истинско и трайно...
Нищо, че на някой му трябва повече време
за да го проумее и осъзнае...
Поздрав и за теб и хубав ден!

Bond - Victory
http://vbox7.com/play:5af963aa

river

:)))
Сега се сетих, че така звъни понякога мобилния ми...
Обичам я тая мелодия много...
цитирай
3. karaiany - Хей, не можеш винаги да бъдеш на в...
27.02.2013 13:28
Хей , не можеш винаги да бъдеш на върха на вълната. Понякога падаш в ниското между двата гребена , но и това ще мине .
Тези нови български групи не са ми познати .Ок са .
Бонд - Виктори е страхотно. Предполагам , че e снимано в Хавана. Много страстно и автентично , наистина ! :)
цитирай
4. musicriver - 3. martosblack - стон на душата ... Река
27.02.2013 18:40
martosblack написа:
усмивки за твойто небе
и
Обич
по Вятъра(!)


Thanks, Martos,
аз си имам мои механизми за справяне
с всяка ситуация...
А когато видя, че съм нежелана и преча,
просто си тръгвам и си следвам проломите по пътя...
Всеки път е собствен - > вървиш го със свое темпо,
усещане, нагласа и ... най-важното -> с обич и вяра...
Каквото трябва да се случи, се случва когато
му дойде времето и когато най-малко очакваш...
До скоро на теб (на друго място и в друго безвремие) :)))

Ищар - Не Забравям Нищо
http://youtu.be/VPzY62WpOQs

Sincerely yours,
river
цитирай
5. musicriver - 5. karaiany - Хей, не можеш винаги да бъдеш на в...
27.02.2013 18:55
karaiany написа:
Хей , не можеш винаги да бъдеш на върха на вълната. Понякога падаш в ниското между двата гребена , но и това ще мине .
Тези нови български групи не са ми познати .Ок са .
Бонд - Виктори е страхотно. Предполагам , че e снимано в Хавана. Много страстно и автентично , наистина ! :)


Здравей, Адриан,
време ми дойде на път да поемам и да се изгубя
в моето далечно тихо... и може би повече да погледам
небето смълчана и да оставя вятъра да се взира
по стъпките ми, а може и да забрави за мен...
Аз няма да му се разсърдя...
Нали знаеш, че само мога да го обичам...
Високо <-> Ниско - какво значение има...
Знам къде Не искам да бъда и знам как Не искам да се чувствам....
Прегръдка топла за теб,

river

пп : Искам Някой да спи и да спре да броди в нощите след мен,
докато не свикне да живее спокойно с тази Любов помежду ни - >
с тежестта и, със силата и, с начина и на случване, с липсата на вина и
у двама ни, че всичко се случи точно по този начин!....................
Една голяма любов колкото света...
http://youtu.be/QTO-YsIv3Rs
До скоро!
цитирай
6. eres - Много красив поетичен свят! Пое...
28.02.2013 10:09
Много красив поетичен свят! Поезията е любов и любовта е поезия- дори когато боли!...Светло да ти е , Рекичке! :)
цитирай
7. diana12 - =
28.02.2013 19:56
http://vbox7.com/play:md43243534
цитирай
8. musicriver - 8. eres - Много красив поетичен свят! Пое...
28.02.2013 22:12
eres написа:
Много красив поетичен свят! Поезията е любов и любовта е поезия- дори когато боли!...Светло да ти е , Рекичке! :)


Здравей, Роза,
благодаря ти...
Щастлива съм ако стиховете са докоснали освен Този, за когото Са и
всички други романтични души, които се реят във виртуалната синева
и поспирват за почивка на бреговете на музикалната рекичка...
Обичайно, когато ме няма скатавам постовете,
но този път ще ги оставя... :)

Joe Cocker - Everybody hurts
http://youtu.be/oXh6wFhzN-8

Прегръдка и до скоро,
river
цитирай
9. musicriver - 9. diana12 - =
28.02.2013 22:16
diana12 написа:
http://vbox7.com/play:md43243534


Привет, Диана,
освен едно Огромно Благодаря друго не ми остава да кажа!!!
Точна ми е - > Съдбата е отправната точка в историята, да...
Прегръдка и за теб!!!:)

Deep Purple - Soldier Of Fortune
http://youtu.be/RKrNdxiBW3Y

Спокойна нощ и пак благодаря....
river
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 428550
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930