Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2018 20:41 - Волен Сидеров: Валери Симеонов нарекъл избирателите ни "лумпени" и не се извинил
Автор: radiovisioner Категория: Политика   
Прочетен: 1875 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лидерът на "Атака" Волен Сидеров напомни на коалиционния си партньор Валери Симеонов, че е нарекъл избирателите на Атака „лумпени“ и не се е извинил.
Няколко дни след парламентарните избори през 2013 година Валери Симеонов нарече избирателите на Сидеров и "Атака" „лумпени, прости и тъпи хора, малоумници". Малко след това Сидеров да заведе дело срещу Симеонов заради обидите.

Днес, когато те са коалиционни партньори, в ефира на Дарик Сидеров напомни на Симеонов, че именно тези избиратели са го направили вицепремиер.




"В момента, в който нападаш главата на една православна църква, ти нападаш православието. Ако господин Симеонов не е наясно с принципите на православието, да ме пита. Аз от няколко месеца насам обяснявам и казвам следното: направихме те вицепремиер, направихме те политик, питай, ако нещо не ти е ясно. Аз съм човек, който знам какво значи канон, православие, богословие. Аз съм дипломиран богослов", каза Сидеров по повод казаното от Симеонов за руския патриарх Кирил.


В уточнение на репликата "направихме те вицепремиер" Сидеров каза, че има предвид избирателите на Обединените патриоти, включително тези на Атака, който "той ги беше обидил, беше ги нарекъл "лумпени".




"Към мен лично обидите не ме интересуват. Господин Симеонов беше обидил избирателите на "Атака" и ги беше нарекъл "лумпени". Това помните ли го? Вие как смятате има ли право един лидер на партия да нарича избирателите на друга партия "лумпени"? Досега не ви ли е идвало на ума - на Вас, на Вашите редактори, да питате господин Симеонов "Вие няма ли да се извините на избирателите на "Атака", които също гласуваха за Обединените патриоти и с техните гласове станахте вицепремиер", каза Сидеров.


На въпрос защо той се съгласил да бъде в коалиция с човек, който нарича избирателите на "Атака" "лумпени", Сидеров отново каза: "Не, аз ви питам първо, досега не се ли сетихте да го питате как така можеш да обидиш избирателите на "Атака" да ги наричаш лумпени и да не се извиниш". 


Тагове:   Волен Сидеров,   Дарик,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 850606
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031