Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2018 14:49 - ЗАЩО НА КОМУНИСТИТЕ ИМ ТРЯБВАХА ПРОСТИ ХОРА А НЕ УЧЕНИ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 12952 Коментари: 108 Гласове:
33

Последна промяна: 15.12.2018 00:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                             ЗАЩО НА КОМУНИСТИТЕ ИМ ТРЯБВАХА ПРОСТИ ХОРА А НЕ УЧЕНИ


   Има много причини,които караха комунистите да назначават прости хора във властта а не учени,но тук ще изброя най-важните от тях:

1. Простия човек не разбира коя земя е Българска- затова е съгласен лесно да я раздаде на сърби,"македонци" и руснаци.

2. Простия човек не познава нашата народна култура- затова е склонен да я продаде на онези присвоители,които споменах по-горе.

3. Той не познава нашата история- затова е съгласен Българите да станат тюрки, македонци, власи, сърби, цигани, руснаци и всичко друго освен Българи.

4. Простия човек не знае,че "македонците" са Българи- затова няма да протестира и да подава ноти в ООН тогава,когато "наши" и сръбски русофили мачкат Българския народ около Вардар. Той е съгласен да го продаде на сърбите без пари така,както го правеха Георги Димитров и Димитър Благоев.

5. Простия човек не знае да смята правилно- затова не усеща кога руско-русофилски крадци пребъркват държавната хазна и източват държавния бюджет.

6. Простия човек е лесен за манипулиране- затова в случай на приватизация ще раздаде народните богатства не на най-добрите народни защитници,а на най-продажните руски агенти.

7. Той лесно ще постави Българската армия в услуга на чужди интереси и ще блокира възможността й за съпротива тогава,когато руско-сръбски армии тръгнат да ни окупират.

                        image

  Изброените седем причини са толкова силни и важни,че не намирам за нужно други да бъдат изреждани. За Живков обаче ще добавя,че той бе повече хитър отколкото прост и се научи да мами окупаторите. Така в един момент руснаците разбраха,че с него нещата няма да продължат добре както с другите им васали и му спретнаха преврата на 10-ти ноември. Затова посвещавам неговия подпис на всички днешни русофили, вчерашни и бъдещи продажници- нека си го сложат в рамка,за да им напомня постоянно от какво се опитваше да избяга Живков и към какво са тръгнали те самите.



Гласувай:
34


Вълнообразно


1. bojo12345 - Освен всичко друго простият човек не приема никакво друго мнение, освен неговото
14.12.2018 15:49
и защитава винаги чужди интереси. Не се интересува от историята си и е готов да скрие явни факти, само да не се разчуе...
цитирай
2. krumbelosvet - Бе чедо
14.12.2018 15:59
НИКОГА България не е била по-образована, отколкото при комунистите. И само при тях НЯМАШЕ НЕГРАМОТНИ (сега пак се появиха). Пред очите ни висшите училища и университети увеличиха с МНОГО ПЪТИ сградите си и съответно студентите.
А ти, божиле, си го ударил през просото и НЕ ТИ ДРЕМЕ за Ф А К Т И Т Е.
цитирай
3. radostinalassa - Ти знаеш ли , че Теменужка Петрова ...
14.12.2018 16:37
била икономист. Не е ли проста по отношение на енергетиката?
цитирай
4. codetroina - !!!!
14.12.2018 18:27
имаш талант, Божо..
с удоволствие те следя..
поздравчета от мен, и дръж Високо гарда..
Джулия
цитирай
5. bojil - и защитава винаги чужди интереси. ...
14.12.2018 20:28
bojo12345 написа:
и защитава винаги чужди интереси. Не се интересува от историята си и е готов да скрие явни факти, само да не се разчуе...

Точно така е приятелю- простият лесно ще стане мошеник и престъпник,понеже не знае кое е добро или зло!
цитирай
6. bojil - НИКОГА България не е била по-обр...
14.12.2018 20:30
krumbelosvet написа:
НИКОГА България не е била по-образована, отколкото при комунистите. И само при тях НЯМАШЕ НЕГРАМОТНИ (сега пак се появиха). Пред очите ни висшите училища и университети увеличиха с МНОГО ПЪТИ сградите си и съответно студентите.
А ти, Божиле, си го ударил през просото и НЕ ТИ ДРЕМЕ за Ф А К Т И Т Е.

Прав си- тогава бяха образовани циганите и криминално проявените,за да могат по-квалифицирано да ни крадат.
цитирай
7. bojil - (Ти знаеш ли , че Теменужка Петрова ...)
14.12.2018 20:48
radostinalassa написа:
била икономист. Не е ли проста по отношение на енергетиката?

Възможно е- обичаите на социализма няма лесно да излязат от мода.
цитирай
8. bojil - имаш талант, ...
14.12.2018 20:54
codetroina написа:
имаш талант, Божо..
с удоволствие те следя..
поздравчета от мен, и дръж Високо гарда..
Джулия

Ще го държа, но понякога ми е уморително да върша всичко сам :)) Шегата си е майтап за разбирачи,а ти със сигурност си такава но ще я оставя настрана и с поклон ще ти кажа- БЛАГОДАРЯ!
цитирай
9. radostinalassa - Последният път ми отряза коментара
14.12.2018 21:18
Явно истината ти боде очите. Не се възгордявай от комплименти на непознавачите на историята. Жените са коварни понякога.
цитирай
10. krumbelosvet - Лъжеш "божиле"
14.12.2018 21:42
Лъжеш като дърт циганин. Нема разговор с тебе. Фърляш думи като камъни, ЛЪЖЛИВИ ДУМИ.
цитирай
11. анонимен - ЗАЩО НА КОМУНИСТИТЕ ИМ ТРЯБВАХА ПРОСТИ ХОРА
14.12.2018 23:19
Ами защото байно с прости хора много по-лесно се унищожава България - ето например Комунистическият интернационал на когрес през 1934 г. спусна задачата на балканските комунисти да се разчлени българския народ на македонски народ (има вече няколко милиона в БЮРМ, а и в Пиринския край), помашки народ и тракийски народ, към който ти смяташ, че принадлежиш.

С прости хора като македонистите комунистите създадоха македонски народ, и с прости хора като тракедонистите се опитват да сътворят тракийски народ.

ПП: Не забравяй, че само преди 80 години македонистите като Вапцаров и подобни убеждаваха хората, че българите били древни македонци, също както правиш ти с твоите древни тракедони.

Та за простите става въпрос и кои са те?!

@russofil
цитирай
12. bojil - Явно истината ти боде очите. Не се ...
14.12.2018 23:44
radostinalassa написа:
Явно истината ти боде очите. Не се възгордявай от комплименти на непознавачите на историята. Жените са коварни понякога.

Досега няма нито един случай,в който да съм изтрил или орязал твой коментар- нито един! Ти изглежда бъркаш блога ми с някой друг- досега не е имало нито един случай,в който да си е заслужавало твои коментари да бъдат изтривани! Това трябваше да го помниш много добре но допускам,че имаш сериозни проблеми с паметта- вземи си мерки моля те,не искам да оставаме без екзотични събеседнички като теб!
цитирай
13. bojil - Лъжеш като дър...
14.12.2018 23:46
krumbelosvet написа:
Лъжеш като дърт циганин. Нема разговор с тебе. Фърляш думи като камъни, ЛЪЖЛИВИ ДУМИ.

А ти Кире белким не лъжеш- да не би да си помислил,че за лъжата са абонирани само комунизма и социализма?
цитирай
14. bojil - Ами защото байно ...
14.12.2018 23:51
анонимен написа:
Ами защото байно с прости хора много по-лесно се унищожава България - ето например Комунистическият интернационал на когрес през 1934 г. спусна задачата на балканските комунисти да се разчлени българския народ на македонски народ (има вече няколко милиона в БЮРМ, а и в Пиринския край), помашки народ и тракийски народ, към който ти смяташ, че принадлежиш.

С прости хора като македонистите комунистите създадоха македонски народ, и с прости хора като тракедонистите се опитват да сътворят тракийски народ.ПП: Не забравяй, че само преди 80 години македонистите като Вапцаров и подобни убеждаваха хората, че българите били древни македонци, също както правиш ти с твоите древни тракедони.Та за простите става въпрос и кои са те?!@russofil

Е че нали и аз пиша същото,което пишеш ти??!! Само това "тракедони" не го знам що е- волан на автомобил ли,чорап на ескимос или калпак на Робинзон?
цитирай
15. radostinalassa - 12. bojil - Явно истината ти боде очите. Не се ...
15.12.2018 08:43
Имам проблеми с времето. Понякога одобряваш коментари на другия ден. Чакането е твърде дълго.
цитирай
16. vmir - За комунистите критерий за висша ученост е всеки напън за унищожаване на капитализма.
15.12.2018 09:03
Открих сериозни улики да смятам, че един от коментиралите горе е правил опити да патентова такъв метод чрез спиране въртенето на Земята, защото другаря му Георги Димитров е обещал, че "колелото на историята ще се върти до окончателната победа на комунизма". Как да не дадеш най-синекурната службица на толкова отговорен и предан другар? Как да не страда сега той за времето, когато подобни безумия носеха не само текущи облаги, но и обещаваха място в пантеона на героите? Изобщо не е случайно, че такива постоянно настояват за "факти", след като не са способни и дори не желаят да различат факт от злостна пропаганда.
цитирай
17. radostinalassa - Това е истината за българите в Македония
15.12.2018 09:11
Коминтерна е заповядал да се избият 15.000 българи висшисти , живеещи в Македония. Избирали са ги по ценз, без никаква вина. Изкопали са си сами гробовете и са ги убили с хладно оръжие, за да не се вдига шум. Или са ги разстрелвали в казармите. Това е фашизъм. Днешният либерализъм е по фин, като джендърите, които са чувствителни като жени. Нали имат по - голяма хипофиза. Нормалните мъже имат 2-4 пъти по - малка ХФ от жените и гейовете. Откъде идва този мощен ум, с който се хвалите?
цитирай
18. nedovolen - Добра седмица...
15.12.2018 09:19
Строго СЕКРЕТНО !!! Инструкция НА ЦК НА КПСС НА СССР
за управлениетo на окупираните от Съветската армия
Източноевропейски държави
КАА/08.113
Москва, 2.VI.1947 г.
НК/003 47

От 59-те точки цитирам три, около 33-та, на случаен принцип:
..." 32. Да се създадат условия за максимално развитие на администрацията по всички нива – районни, общински, градски. Може да се допуска критика на администрацията, но това да не влияе на нейното намаляване или по-прецизна работа. 33. Да се контролира само изпълнение на плана на предприятия, произвеждащи суровини и други производства, включени в нашата инструкция. Забранено е изпълнението на плана за продукти и стоки за вътрешния пазар. 34. Специално да се наблюдава църквата, като се създават условия и програми за обучение на младежта за наслагване на омраза към нея. Специален контрол да се упражнява над църковните печатници, библиотеки, архиви, проповеди и т. н. " ...
Всяка точка е гвоздей, но 59-та спициален:
" 59- При необходимост от наша военна намеса да бъдат привличани за участие въоръжени сили от други страни, за представане на намесата като многонационална. Ръководството и ключовите операции да се извършват от нашите сили. Участието на нашите сили да превъзхожда в достатъчна степен, за да може да се справи с преминаване на силите от други страни на страната на опозицията. Следенето на силите от други страни да е особено старателно. Участниците в тях да не получават впоследствие ръководни длъжности. Свидетелите сред тях на наши действия по смазване на опозицията при възможност да бъдат премахвани."

Документ, няма защо да се забавляваме на червени и бели.
Всеки може да си го намери.
:)))
цитирай
19. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
15.12.2018 09:35
Попадението ти е в центъра на десетката, с една добавка - че хитрецът от Правец два пъти се предложи да бъдем шестнадесетата съветска република. Може би е бил хитър ход?!?!
Бъди жив и здрав, Божо!
цитирай
20. radostinalassa - Наследниците на комунистите днес са маскирани като сини
15.12.2018 10:15
След това като гербаджии, след това ще дойде друг цвят. И сега с конкурс се избират само наши хора в управлението на страната и икономиката. Каква е крайната им цел. На едни да не ги застрелят, да трупат богатства. А крайната цел я пише някой отвън. За едни е Русия, за други ЮС. И в двата случая сме губещи. Русия се възроди, а США се стреми да оцелее, като погуби други страни и особено Европа. Смесените соеве са особено хитри. Какво екзотично виждаш тук? Екзотичните народи стоят ниско в еволюционната стълбица.
цитирай
21. zelenika23 - Времето на Комунизма отдавна от...
15.12.2018 10:37
Времето на Комунизма отдавна отмина,Тодор Живков отдавна е умрял и руските му поддръжници.Оядените комунисти смениха много партии и накрая се натикаха да крадат като съмишленици на ГЕРБ,само че държавата и населението започна да залязва много застрашително и е истинско безумие да се продължава с тези кражби и некомпетентност във властта занапред.Европа не ни приема и спира субсидиите заради корупцията във властта,мародерите начело с Борисов продължават да теглят милиарди заеми и ги трупат на гърба на млардите,които бягат от тук да се спасяват.Русия закупува масово имоти тук.Герберите като ги обвинят за нещо все си измиват ръцете и плашат с комунистическото минало,което е вече отминало.Споменават мъртавци.Начина на управление на държавата трябва да се промени,това е крайно необходимо и го изисква съвремието,не може повече некомпетентност,шурабаджанащина,кражби...това от тук нататък е пълно безумие.Ръката на простащината трябва да бъде спряна да граби и руши държавата и убива народа на българите.Дори няма никакво време за губене...да се чака и отлага...въпросът е на живот и смърт.
цитирай
22. bojil - Имам проблеми с времето. Понякога ...
15.12.2018 10:57
radostinalassa написа:
Имам проблеми с времето. Понякога одобряваш коментари на другия ден. Чакането е твърде дълго.

Ти пък имай търпение и изчаквай- аз не съм безделник и нямам време да вися непрестанно на компютъра.
цитирай
23. bojil - Открих сериозни ...
15.12.2018 11:01
vmir написа:
Открих сериозни улики да смятам, че един от коментиралите горе е правил опити да патентова такъв метод чрез спиране въртенето на Земята, защото другаря му Георги Димитров е обещал, че "колелото на историята ще се върти до окончателната победа на комунизма". Как да не дадеш най-синекурната службица на толкова отговорен и предан другар? Как да не страда сега той за времето, когато подобни безумия носеха не само текущи облаги, но и обещаваха място в пантеона на героите? Изобщо не е случайно, че такива постоянно настояват за "факти", след като не са способни и дори не желаят да различат факт от злостна пропаганда.

Ако червен хубостник реши да спре колелото на историята заради "победата" на социализма то ще му извърти такъв ритник,че петолъчки пардон свитки ще му излезнат от очите! :))
цитирай
24. haralanov - ...........
15.12.2018 11:09
Истината е, че не съм русофоб.
Фобос е гръцката дума за страх
Аз не се страхувам нито от Путин, нито от слугите му помияри, като Борисов, нито от Русия.
Аз ги презирам !!!
цитирай
25. vmir - 23. bojil,
15.12.2018 11:25
bojil написа:

Ако червен хубостник реши да спре колелото на историята заради "победата" на социализма то ще му извърти такъв ритник,че петолъчки пардон свитки ще му излезнат от очите! :))


На един му извират петолъчки от очите, а друг го заболява. Не човек, а желязо. Но само по чуждия гръб. Станаха на по 70 години и искат още за чужда сметка.
цитирай
26. radostinalassa - 22. bojil - Имам проблеми с времето. Понякога ...
15.12.2018 11:34
Написах за времето, за да оневиня паметта си. Не виждам проблем в нея, даже не ям нищо, в което пише олио, масла, защото са маргарини и палмово олио, и ми залепват съдовете. Аз съм безделница, така ли ?
цитирай
27. krumbelosvet - Вмир 16, смешен си.
15.12.2018 13:18
Като сички подскачали по сините митинги. Това беше ПСИХОТРОННО подскачане и явно уврежда мозъка.
цитирай
28. bojil - Коминтерна е заповядал да се избият ...
15.12.2018 18:48
radostinalassa написа:
Коминтерна е заповядал да се избият 15.000 българи висшисти , живеещи в Македония. Избирали са ги по ценз, без никаква вина. Изкопали са си сами гробовете и са ги убили с хладно оръжие, за да не се вдига шум. Или са ги разстрелвали в казармите. Това е фашизъм. Днешният либерализъм е по фин, като джендърите, които са чувствителни като жени. Нали имат по - голяма хипофиза. Нормалните мъже имат 2-4 пъти по - малка ХФ от жените и гейовете. Откъде идва този мощен ум, с който се хвалите?

За Комин-Терна съм съгласен само с една забележка: не правеше той белите у нас,Сталин и Русия ги правеха. Всичко в него бе под контрола на Сталин и ако някой си прави илюзии,че тази Коминочистачна организация е била нещо повече от оръдие в ръцете на Шталин,той жестоко се лъже!
цитирай
29. bojil - Строго СЕКРЕТНО !!! Инструкция НА ...
15.12.2018 18:50
nedovolen написа:
Строго СЕКРЕТНО !!! Инструкция НА ЦК НА КПСС НА СССР
за управлениетo на окупираните от Съветската армия
Източноевропейски държави
КАА/08.113
Москва, 2.VI.1947 г.
НК/003 47

От 59-те точки цитирам три, около 33-та, на случаен принцип:
..." 32. Да се създадат условия за максимално развитие на администрацията по всички нива – районни, общински, градски. Може да се допуска критика на администрацията, но това да не влияе на нейното намаляване или по-прецизна работа. 33. Да се контролира само изпълнение на плана на предприятия, произвеждащи суровини и други производства, включени в нашата инструкция. Забранено е изпълнението на плана за продукти и стоки за вътрешния пазар. 34. Специално да се наблюдава църквата, като се създават условия и програми за обучение на младежта за наслагване на омраза към нея. Специален контрол да се упражнява над църковните печатници, библиотеки, архиви, проповеди и т. н. " ...
Всяка точка е гвоздей, но 59-та спициален:
" 59- При необходимост от наша военна намеса да бъдат привличани за участие въоръжени сили от други страни, за представане на намесата като многонационална. Ръководството и ключовите операции да се извършват от нашите сили. Участието на нашите сили да превъзхожда в достатъчна степен, за да може да се справи с преминаване на силите от други страни на страната на опозицията. Следенето на силите от други страни да е особено старателно. Участниците в тях да не получават впоследствие ръководни длъжности. Свидетелите сред тях на наши действия по смазване на опозицията при възможност да бъдат премахвани."

Документ, няма защо да се забавляваме на червени и бели.
Всеки може да си го намери.:)))

Това за пореден път показва наглостта и подлостта на окупаторите- те са искали да слагат нас на топа на устата,та бунтовници срещу червения окупатор като чехите и унгарците да обвиняват нас,а не тях за бедите си!
цитирай
30. bojil - Попадението ти е в центъра на дес...
15.12.2018 18:55
batogo написа:
Попадението ти е в центъра на десетката, с една добавка - че хитрецът от Правец два пъти се предложи да бъдем шестнадесетата съветска република. Може би е бил хитър ход?!?!
Бъди жив и здрав, Божо!

Благодаря- не мога да не кажа някои хубави думи за постоянната ти подкрепа приятелю. Бай Тошо може наистина да се е натягал на окупаторите и умишлено да е преигравал но не мога да съм сигурен,докато не видя твърди доказателства за това.
цитирай
31. bojil - След това като гербаджии, след това ...
15.12.2018 19:00
radostinalassa написа:
След това като гербаджии, след това ще дойде друг цвят. И сега с конкурс се избират само наши хора в управлението на страната и икономиката. Каква е крайната им цел. На едни да не ги застрелят, да трупат богатства. А крайната цел я пише някой отвън. За едни е Русия, за други ЮС. И в двата случая сме губещи. Русия се възроди, а США се стреми да оцелее, като погуби други страни и особено Европа. Смесените соеве са особено хитри. Какво екзотично виждаш тук? Екзотичните народи стоят ниско в еволюционната стълбица.

Самите руснаци впрочем да доста смесен народ,в пъти повече от нас а екзотични народи в страната им бол,с лопата да ги ринеш. То не бяха ли там тюбетейки,та джагатайци,та чуваши,та незнам си там какваши и какви ли не още,па даже и неизвестно колко милиона Българи,но не по-малко от пет.
цитирай
32. radostinalassa - Русите си живеят там от хилядолетия и ..
15.12.2018 21:14
не се смесват помежду си. А янките са избили коренното индианско население / каква кръвожадност, Хитлер е кутренце в сравнение с тях / . В Южна Америка има толкова много метиси - между бели и индианци, бели и негри, че може да припаднеш. В САЩ има повече бели, но и те като у нас са повечето пенсионери. И са много дебели в резултат на евтината храна. Имат много гета, където не стъпват бели хора. Даже околните квартали се изнасят. И тук ще стане така, по американски маниер.
цитирай
33. bojil - Истината е, че не съм русофоб. Фобос ...
15.12.2018 21:53
haralanov написа:
Истината е, че не съм русофоб.
Фобос е гръцката дума за страх
Аз не се страхувам нито от Путин, нито от слугите му помияри, като Борисов, нито от Русия.
Аз ги презирам !!!

Аз също не съм русофоб,а русофилофоб!
цитирай
34. bojil - Ако червен хубостник реши да спре ...
15.12.2018 21:54
vmir написа:
bojil написа:

Ако червен хубостник реши да спре колелото на историята заради "победата" на социализма то ще му извърти такъв ритник,че петолъчки пардон свитки ще му излезнат от очите! :))


На един му извират петолъчки от очите, а друг го заболява. Не човек, а желязо. Но само по чуждия гръб. Станаха на по 70 години и искат още за чужда сметка.

Апетита им дошъл с яденето на тези генетични мизерници.
цитирай
35. bojil - Написах за времето, за да оневиня ...
15.12.2018 21:55
radostinalassa написа:
Написах за времето, за да оневиня паметта си. Не виждам проблем в нея, даже не ям нищо, в което пише олио, масла, защото са маргарини и палмово олио, и ми залепват съдовете. Аз съм безделница, така ли ?

Не те намирам за безделница: по-скоро обяснявам,че самият аз не съм такъв.
цитирай
36. bojil - Като сички подскачали по сините ...
15.12.2018 21:57
krumbelosvet написа:
Като сички подскачали по сините митинги. Това беше ПСИХОТРОННО подскачане и явно уврежда мозъка.

Великите вождове на твоята партия затова ли до един са увредени- щото ежедневно скачат срещу капитализъма и национализъма?
цитирай
37. bojil - (Русите си живеят там от хилядолетия и .. )
15.12.2018 22:00
radostinalassa написа:
не се смесват помежду си. А янките са избили коренното индианско население / каква кръвожадност, Хитлер е кутренце в сравнение с тях / . В Южна Америка има толкова много метиси - между бели и индианци, бели и негри, че може да припаднеш. В САЩ има повече бели, но и те като у нас са повечето пенсионери. И са много дебели в резултат на евтината храна. Имат много гета, където не стъпват бели хора. Даже околните квартали се изнасят. И тук ще стане така, по американски маниер.

Русите съвсем не живеят там от хилядолетия- те са азиатски пришълци,избягали от китайските атаки срещу тюркските каганати.
цитирай
38. bojil - Времето на Комунизма отдавна ...
15.12.2018 22:05
zelenika23 написа:
Времето на Комунизма отдавна отмина,Тодор Живков отдавна е умрял и руските му поддръжници.Оядените комунисти смениха много партии и накрая се натикаха да крадат като съмишленици на ГЕРБ,само че държавата и населението започна да залязва много застрашително и е истинско безумие да се продължава с тези кражби и некомпетентност във властта занапред.Европа не ни приема и спира субсидиите заради корупцията във властта,мародерите начело с Борисов продължават да теглят милиарди заеми и ги трупат на гърба на млардите,които бягат от тук да се спасяват.Русия закупува масово имоти тук.Герберите като ги обвинят за нещо все си измиват ръцете и плашат с комунистическото минало,което е вече отминало.Споменават мъртавци.Начина на управление на държавата трябва да се промени,това е крайно необходимо и го изисква съвремието,не може повече некомпетентност,шурабаджанащина,кражби...това от тук нататък е пълно безумие.Ръката на простащината трябва да бъде спряна да граби и руши държавата и убива народа на българите.Дори няма никакво време за губене...да се чака и отлага...въпросът е на живот и смърт.

Комунизмът слава Богу си отива,но още не си е отишъл- погледни предишната ми статия и ще видиш че съм прав. А унищожението на народа и държавата го предрекоха още царските офицери по времето на Борис "Трети"- те казваха че дойде ли комунизма,ще унищожи България! Е,за съжаление прави са били!...
цитирай
39. radostinalassa - Русите съвсем не живеят там от хилядолетия- те са азиатски пришълци,избягали от китайските атаки срещу тюркските каганати.
15.12.2018 22:24
Минавам във вашия исторически стил. Ти пишеш някаква нова история ли? Аз говоря за великата Тартария, скитите и сарматите. Те са изчезнали , така ли? Великата Китайска стена ги е отделяла от китайците. На север е имало Китайска Тартария, а не Китай. Каква е твоята история? Май и волжските българи са китайци, така ли?
цитирай
40. get - До 37. bojil - Не с е подвеждай от коментарите на ИСТОРИЧЕСКИ НЕГРАМОТНА(та) особа, бъркаща - Нас ... ?
15.12.2018 23:28
bojil написа:
radostinalassa написа:
не се смесват помежду си. А янките са избили коренното индианско население / каква кръвожадност, Хитлер е кутренце в сравнение с тях / . В Южна Америка има толкова много метиси - между бели и индианци, бели и негри, че може да припаднеш. В САЩ има повече бели, но и те като у нас са повечето пенсионери. И са много дебели в резултат на евтината храна. Имат много гета, където не стъпват бели хора. Даже околните квартали се изнасят. И тук ще стане така, по американски маниер.

Русите съвсем не живеят там от хилядолетия- те са азиатски пришълци,избягали от китайските атаки срещу тюркските каганати.


... БЪЛГАРИТЕ, и вероятно преките наследници, на това което се разбира под прото-европейци ... със самозванците обявяващи се за "европейци-славяни", известни, и като Велико-руси?

Този генезис на самозванците МОСКОВЦИ, назовали се през 18-ти век РУСИ (с допълнението "велико") не се потвърждава от нито един исторически извор или археологично проучване! Точно обратното тези по същноста си хора са с предимно УГРО-ФИНСКИ ПРОИЗХОД! Навлекли маската на славяни, поради чисто империалистическите цели на тяхната държавна политика!
Имперска политика, следвана както от руските царе, продължила при болшевишките тирани-автократори ... продължавана и в момента от кагебе-щника и автократор Путин!

А тези, които като Радостинките застъпват тезата за СЛАВЯНСКА-ОБЩНОСТ, а от там - че българите едва ли не са някакъв дял от прото-славянския, разбирай прото-руски народ === това е признак за човек с объркана себеидентичност за произход, а от там НЕ-БЪЛГАРИН!
Казано по друг начин ПОМАК!
Такава по същността си ПОМАКИНЯ е и толерираната в А-историчните си графомански брътвежи radostinalassa - която с пълно основание, считам за ПОМАКИНЯ!

Отново обяснявам за нея "неразбралата" - ПОМАК Е ЧОВЕК С ОБЪРКАНА СЕБЕИДЕНТИЧНОСТ! Такива са и другите й подобни "русофили"? Които от русофилско прехласване ЗАБРАВЯТ БЪЛГАРСКИЯ СИ ПРОИЗХОД !?

Поздрав!
цитирай
41. get - - На въпроса който вкарвайки в заглавието ... ?
16.12.2018 00:27
bojil написа:

ЗАЩО НА КОМУНИСТИТЕ ИМ ТРЯБВАХА ПРОСТИ ХОРА А НЕ УЧЕНИ


... развиваш, след това в поста си като теза ... ?

М. Гелер, много по-изчерпателно а от там точно, е отговорил(се е обосновал) в книгата:"МАШИНА И ВИНТИКИ. ИСТОРИЯ ФОРМИРОВАНИЯ СОВЕТСКОГО ЧЕЛОВЕКА - ЦЕЛ"?

По отношение каква Цел се преследва от болшевишката пропагандна машина и като цяло система - той е кратък и с това безапелационно прав: Целта е ИНФАНТИЛИЗАЦИЯ! Инфантилизация, както на отделния член а по този начин и на целият социум!
По този начин партийните бонзи могат да следват един патерналистично-покровителствен модел, спрямо останалото подопитно - и опростачено вследствие техният социален експеримент - народо-население ?

Така че, не е за учудване смущаващия примитивизъм в изказванията на пишещите при теб, инфантилни-апологети на социализЪма! Те са с мислене на наивни деца?
Мислене развито у тях - в резултат от явно успешната мозъчна лоботомия на социалистическата пропагандна машина?

По повод на нещо подобно(фарисейската "промивка на мозъци") са и казаните от Христос слова: Прости им Отче, те не знаят що вършат!

ПП
По повод СЪЗНАТЕЛНАТА ИНФАНТИЛИЗАЦИЯ НА ОБЩЕСТВОТО - горещо ви препоръчвам да прочетете, не само вече цитирания М. Гелер, но и Евгений Замятин. Произведението на втория, "Ние" служи за основа на още едни други анти-утопични(анти-социалистически)произведения, като:
- „1984“ на Джордж Оруел,
- „451 градуса по Фаренхайт“ (1953) от Рей Бредбъри,
- „Прекрасният нов свят“ (1932) на Олдъс Хъксли ... тук ще спра с изброяването - Защото?
Защото, само тези произведения ДА СЕ ЗАПОЗНАЯТ(разберат) ЖЕРТВИТЕ НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ - ще стигнат до това, което в метафизично-религиозно план се нарича : ... Да (о)Познаеш Себе(си) ?

- Ха дано - ама на дали?



цитирай
42. radostinalassa - Къде ми е коментара?
16.12.2018 10:43
Все още помня, че ти писах. Ще ме накараш да се заема с въпроса за етносите в Русия. Щом проф. Савельев пише, че в Русия етносите са се образували преди хилядолетия и живеят в същия неизменен вид, значи е така. Той изследва мозъка от години.За жените казва просто, че под влиянието на хормоните са много емоционални. И това е така, докато са млади.
цитирай
43. barin - Здравей, Божиле. Мисля, че отго...
16.12.2018 15:00
Здравей, Божиле. Мисля, че отговорът на въпроса е, че простите хора по-лесно се управляват, манипулират и от тях не може да се очаква да предприемат някакви действия, насочени против системата.
Поздрави!
цитирай
44. radostinalassa - Коментарите ми са се загубили по трасето
16.12.2018 22:47
Или много работите. Аз ще почакам.
цитирай
45. radostinalassa - Чакам вече кой ли ден
17.12.2018 11:31
Коментарите станаха неприлично много. Отивам да си опресня паметта.
Не виждам отговор.
цитирай
46. get - @ radostinalassa - Присъщо за ПОЛУ-ГРАМОТНИТЕ ХОРА Е ... ?
17.12.2018 16:57
1.
radostinalassa написа:
Все още помня, че ти писах. Ще ме накараш да се заема с въпроса за етносите в Русия. Щом проф. Савельев пише, че в Русия етносите са се образували преди хилядолетия и живеят в същия неизменен вид, значи е така. Той изследва мозъка от години.За жените казва просто, че под влиянието на хормоните са много емоционални. И това е така, докато са млади.

- Щом четеш а отселно вярваш в псевдо-научните и от там расистки изцепки на "маститият Савельев" ... За начало, препоръчвам ПРОЧИТ! На критично изследване-анализ от също учени при това руски за научния спекулант Савелиев, Сергей Вячеславов от Института морфологии человека ФАНО?
Публикацията можеш да я намериш примерно Тук:
https://g-equality.livejournal.com/10480.html - Заглавие:
"Как профессор Савельев имитирует научную деятельность: разбор статей." - автор: Константин Лесков, Ph.D., Case Western Reserve University, Cleveland


2.
radostinalassa написа:

Отивам да си опресня паметта.


Предвид НЕ-СИСТЕМНОСТТА а от там ХАОТИЧНОСТ В ЗНАНИЯ - У главицата ти помашка - няма изградени ЗДРАВИ КРИТЕРИИ ... за НАУЧНОСТ?

- Нямаш нужда "да опресняваш" ... А направо изтрий, цялата досегашна информация от "хард-диска" си а почвай САМОТО НАЧАЛО ДА СРИЧАШ, ТОЕСТ от "аз-буки-веди-глаголит"!
- Инак си обречена, постоянно да попадаш на псевдо-учени ... и кацаш на псевдо-научните им екскременти :))) !
цитирай
47. radostinalassa - Хитър ли си , или така ми се струва
18.12.2018 12:41
Ще ти напомня, че не чета арапи в историята. Признай си, че не ми отговаряш. Не чета прошляци, каквото и да значи .
цитирай
48. bojil - Минавам ...
18.12.2018 16:27
radostinalassa написа:
Минавам във вашия исторически стил. Ти пишеш някаква нова история ли? Аз говоря за великата Тартария, скитите и сарматите. Те са изчезнали , така ли? Великата Китайска стена ги е отделяла от китайците. На север е имало Китайска Тартария, а не Китай. Каква е твоята история? Май и волжските българи са китайци, така ли?

Щом визираш Тартария и скитите,значи си права- това го подкрепям.
цитирай
49. bojil - не се смесват помежду си. А янките са ...
18.12.2018 16:32
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
не се смесват помежду си. А янките са избили коренното индианско население / каква кръвожадност, Хитлер е кутренце в сравнение с тях / . В Южна Америка има толкова много метиси - между бели и индианци, бели и негри, че може да припаднеш. В САЩ има повече бели, но и те като у нас са повечето пенсионери. И са много дебели в резултат на евтината храна. Имат много гета, където не стъпват бели хора. Даже околните квартали се изнасят. И тук ще стане така, по американски маниер.

Русите съвсем не живеят там от хилядолетия- те са азиатски пришълци,избягали от китайските атаки срещу тюркските каганати.


... БЪЛГАРИТЕ, и вероятно преките наследници, на това което се разбира под прото-европейци ... със самозванците обявяващи се за "европейци-славяни", известни, и като Велико-руси?

Този генезис на самозванците МОСКОВЦИ, назовали се през 18-ти век РУСИ (с допълнението "велико") не се потвърждава от нито един исторически извор или археологично проучване! Точно обратното тези по същноста си хора са с предимно УГРО-ФИНСКИ ПРОИЗХОД! Навлекли маската на славяни, поради чисто империалистическите цели на тяхната държавна политика!
Имперска политика, следвана както от руските царе, продължила при болшевишките тирани-автократори ... продължавана и в момента от кагебе-щника и автократор Путин!

А тези, които като Радостинките застъпват тезата за СЛАВЯНСКА-ОБЩНОСТ, а от там - че българите едва ли не са някакъв дял от прото-славянския, разбирай прото-руски народ === това е признак за човек с объркана себеидентичност за произход, а от там НЕ-БЪЛГАРИН!
Казано по друг начин ПОМАК!
Такава по същността си ПОМАКИНЯ е и толерираната в А-историчните си графомански брътвежи radostinalassa - която с пълно основание, считам за ПОМАКИНЯ!

Отново обяснявам за нея "неразбралата" - ПОМАК Е ЧОВЕК С ОБЪРКАНА СЕБЕИДЕНТИЧНОСТ! Такива са и другите й подобни "русофили"? Които от русофилско прехласване ЗАБРАВЯТ БЪЛГАРСКИЯ СИ ПРОИЗХОД !?

Поздрав!

Русофилското прехласване наистина е опасно за психическото здраве на човека: част от най-яростните русофили са вече за психиатрия а друга част- за принудително лечение и дори изолация.
цитирай
50. bojil - Все още помня...
18.12.2018 16:34
radostinalassa написа:
Все още помня, че ти писах. Ще ме накараш да се заема с въпроса за етносите в Русия. Щом проф. Савельев пише, че в Русия етносите са се образували преди хилядолетия и живеят в същия неизменен вид, значи е така. Той изследва мозъка от години.За жените казва просто, че под влиянието на хормоните са много емоционални. И това е така, докато са млади.

Савелиев може би е прав с едно изключение- тези етноси не са образувани в Русия а извън нея- после тя ги е завладяла и колонизирала.
цитирай
51. bojil - Здравей, ...
18.12.2018 16:36
barin написа:
Здравей, Божиле. Мисля, че отговорът на въпроса е, че простите хора по-лесно се управляват, манипулират и от тях не може да се очаква да предприемат някакви действия, насочени против системата.
Поздрави!

Това е в крайна сметка истината приятелю- при комунизма и колониализма наистина има много глупаци но за съжаление има и такива,които са разбрали някои неща и са ги приложили на дело.
цитирай
52. bojil - Или много работите. Аз ще ...
18.12.2018 16:39
radostinalassa написа:
Или много работите. Аз ще почакам.

Коментарите не са се загубили както виждаш- тука са всичките. Добре си постъпила като си почакала,и мъдро: тия дни наистина имах много ангажименти и каква ли не работа,та не ми оставаше повече време от това да одобря някой коментар тук-таме,а понякога дори нямах време да го прочета.
цитирай
53. bojil - Коментарите станаха неприлично ...
18.12.2018 16:41
radostinalassa написа:
Коментарите станаха неприлично много. Отивам да си опресня паметта.
Не виждам отговор.

Съжалявам- малко ми беше времето но сега всичко е оправено. Не е станало нищо лошо с коментарите- тука са.
цитирай
54. bojil - 1. Все още помня, че ти писах. Ще ме ...
18.12.2018 16:59
get написа:
1.
radostinalassa написа:
Все още помня, че ти писах. Ще ме накараш да се заема с въпроса за етносите в Русия. Щом проф. Савельев пише, че в Русия етносите са се образували преди хилядолетия и живеят в същия неизменен вид, значи е така. Той изследва мозъка от години.За жените казва просто, че под влиянието на хормоните са много емоционални. И това е така, докато са млади.

- Щом четеш а отселно вярваш в псевдо-научните и от там расистки изцепки на "маститият Савельев" ... За начало, препоръчвам ПРОЧИТ! На критично изследване-анализ от също учени при това руски за научния спекулант Савелиев, Сергей Вячеславов от Института морфологии человека ФАНО?
Публикацията можеш да я намериш примерно Тук:
https://g-equality.livejournal/10480.html - Заглавие:
"Как профессор Савельев имитирует научную деятельность: разбор статей." - автор: Константин Лесков, Ph.D., Case Western Reserve University, Cleveland


2.
radostinalassa написа:

Отивам да си опресня паметта.


Предвид НЕ-СИСТЕМНОСТТА а от там ХАОТИЧНОСТ В ЗНАНИЯ - У главицата ти помашка - няма изградени ЗДРАВИ КРИТЕРИИ ... за НАУЧНОСТ?

- Нямаш нужда "да опресняваш" ... А направо изтрий, цялата досегашна информация от "хард-диска" си а почвай САМОТО НАЧАЛО ДА СРИЧАШ, ТОЕСТ от "аз-буки-веди-глаголит"!
- Инак си обречена, постоянно да попадаш на псевдо-учени ... и кацаш на псевдо-научните им екскременти :))) !

Щом човек като Лесков е писал такива неща за Савелиев,значи онзи наистина не го бива за нищо.
цитирай
55. bojil - (Хитър ли си , или така ми се струва)
18.12.2018 17:00
radostinalassa написа:
Ще ти напомня, че не чета арапи в историята. Признай си, че не ми отговаряш. Не чета прошляци, каквото и да значи .

Спокойно,просто бях много зает тези дни- не се притеснявай,ето ме тук съм.
цитирай
56. bojil - ЗАЩО НА КОМУНИСТИТЕ ИМ ТРЯБВАХА ...
18.12.2018 17:19
get написа:
bojil написа:

ЗАЩО НА КОМУНИСТИТЕ ИМ ТРЯБВАХА ПРОСТИ ХОРА А НЕ УЧЕНИ


... развиваш, след това в поста си като теза ... ?

М. Гелер, много по-изчерпателно а от там точно, е отговорил(се е обосновал) в книгата:"МАШИНА И ВИНТИКИ. ИСТОРИЯ ФОРМИРОВАНИЯ СОВЕТСКОГО ЧЕЛОВЕКА - ЦЕЛ"?

По отношение каква Цел се преследва от болшевишката пропагандна машина и като цяло система - той е кратък и с това безапелационно прав: Целта е ИНФАНТИЛИЗАЦИЯ! Инфантилизация, както на отделния член а по този начин и на целият социум!
По този начин партийните бонзи могат да следват един патерналистично-покровителствен модел, спрямо останалото подопитно - и опростачено вследствие техният социален експеримент - народо-население ?

Така че, не е за учудване смущаващия примитивизъм в изказванията на пишещите при теб, инфантилни-апологети на социализЪма! Те са с мислене на наивни деца?
Мислене развито у тях - в резултат от явно успешната мозъчна лоботомия на социалистическата пропагандна машина?

По повод на нещо подобно(фарисейската "промивка на мозъци") са и казаните от Христос слова: Прости им Отче, те не знаят що вършат!

ПП
По повод СЪЗНАТЕЛНАТА ИНФАНТИЛИЗАЦИЯ НА ОБЩЕСТВОТО - горещо ви препоръчвам да прочетете, не само вече цитирания М. Гелер, но и Евгений Замятин. Произведението на втория, "Ние" служи за основа на още едни други анти-утопични(анти-социалистически)произведения, като:
- „1984“ на Джордж Оруел,
- „451 градуса по Фаренхайт“ (1953) от Рей Бредбъри,
- „Прекрасният нов свят“ (1932) на Олдъс Хъксли ... тук ще спра с изброяването - Защото?
Защото, само тези произведения ДА СЕ ЗАПОЗНАЯТ(разберат) ЖЕРТВИТЕ НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ - ще стигнат до това, което в метафизично-религиозно план се нарича : ... Да (о)Познаеш Себе(си) ?

- Ха дано - ама на дали?




Ти си напълно прав- инфантилния полуграмотен човечец ще бъде лесна жертва за червения мошеник,той ще се яви даже негов спасител,който му е "помогнал" да се оправи в объркания от "Партията" свят,а после ще иска съответната благодарност!

Книгите за които говориш са полезни за всеки- опасявам се само,че те са отпечатани в твърде малък тираж и са доста трудни за намиране в този финансиран от червени мошеници свят,в който няма пари за истинска наука а само за наукообразни сурогати като "нашенската" тюркология и "научния" комунизъм-присвоизъм!
цитирай
57. radostinalassa - Сигурно си прав за себе си
18.12.2018 20:15
Но аз отдавна съм забравила темата и коментара си. И се стряскам от умния Гетчо , като внимавам да не прочета някой негов бисер. В милицията има особени екземпляри. Сигурно е част от професията , но не подхожда извън решетките. Трябва да се ориентира на кое място е, за собствена личност и за време.
цитирай
58. batogo - !!!:))) Здравей, Божо!
19.12.2018 06:58
СоциализЪма-комунизЪма изгради единственото нещо, на което бе способен – пирамидата на глупостта. Ето как: Наглите властолюбиви примитиви заграбиха властта и избиха интелигентните, знаещите и можещите. За да бъдат авторитети, се заобиколиха с по-прости и глупави от тях, а те пък си избраха за подчинени по-прости и по-глупави от тях, за да ги слушат и да изпълняват, и така, до края на света.
А когато сътворената от тях пирамида на глупостта рухна под тежестта на собствената си глупост, обвиниха умния, развит Свободен свят за това и с цялата си нагла глупост тръгнаха подмолно да го рушат.
Светли, весели празници, приятелю!
цитирай
59. bojil - Но аз отдавна съм забравила темата и ...
19.12.2018 10:29
radostinalassa написа:
Но аз отдавна съм забравила темата и коментара си. И се стряскам от умния Гетчо , като внимавам да не прочета някой негов бисер. В милицията има особени екземпляри. Сигурно е част от професията , но не подхожда извън решетките. Трябва да се ориентира на кое място е, за собствена личност и за време.

Гет е добър и умен човек,който трябва да бъде уважаван от всеки свестен Българин. Лошо за България досега не е писал,никога няма да те обиди ако си коректна с него,няма да тръгне срещу родината а където може ще помогне- другото са минали неща,които нямат значение- той е развил своите знания и открива неща,които ние трудно ще открием.
цитирай
60. bojil - СоциализЪма-комунизЪма изгради ...
19.12.2018 10:36
batogo написа:
СоциализЪма-комунизЪма изгради единственото нещо, на което бе способен – пирамидата на глупостта. Ето как: Наглите властолюбиви примитиви заграбиха властта и избиха интелигентните, знаещите и можещите. За да бъдат авторитети, се заобиколиха с по-прости и глупави от тях, а те пък си избраха за подчинени по-прости и по-глупави от тях, за да ги слушат и да изпълняват, и така, до края на света.
А когато сътворената от тях пирамида на глупостта рухна под тежестта на собствената си глупост, обвиниха умния, развит Свободен свят за това и с цялата си нагла глупост тръгнаха подмолно да го рушат.
Светли, весели празници, приятелю!

Развесели ме с тоя хубав коментар брате- представих си как купчина циркови артисти,скупчени на висока пирамида в цирка се препъва в някое въже и участниците се изтъркулват върху зрителите,а после обвиняват авиодиспечерите,че са пуснали самолет да ги разконцентрира :)) Весели празници и на теб- много здраве и късмет!
цитирай
61. radostinalassa - Гет е добър и умен човек,който трябва да бъде уважаван от всеки свестен Българин. Лошо за България досега не е писал,никога няма да те обиди ако си коректна с н
19.12.2018 10:49
Да съм коректна с него значело, да приемам глупавите му теории. Така че се обиждаме на воля, но аз спрях да го правя като по умна. С арапи не споря, тях природата ги е обидила.
цитирай
62. bojil - Да съм коректна с него значело, да ...
19.12.2018 15:33
radostinalassa написа:
Да съм коректна с него значело, да приемам глупавите му теории. Така че се обиждаме на воля, но аз спрях да го правя като по умна. С арапи не споря, тях природата ги е обидила.

Хубаво е да се сдобрите все пак,моето мнение е такова.
цитирай
63. radostinalassa - Последният му коментар, по повод на ...
19.12.2018 16:05
моите кръстоносни походи срещу славяните, доколкото мярнах нещо от него преди да го изтрия беше, че ние с Германтигер сме били като от глупав , по глупав. Та той се чудел кой е по - глупав. Това е по лекция на историка Дмитрий Белоусов. И никога не съм писала против родината си. Да ми покаже къде е това? И то точно. Блога ми е налице.Къде съм писала против родината си.
цитирай
64. get - До 63. radostinalassa - Вие сте ТЪПА ОВЦА! Дотолкова ТЪПА - та не виждате по далеч от ЧОВКАТА СИ!
20.12.2018 15:18
radostinalassa написа:
моите кръстоносни походи срещу славяните, доколкото мярнах нещо от него преди да го изтрия беше, че ние с Германтигер сме били като от глупав , по глупав. Та той се чудел кой е по - глупав. Това е по лекция на историка Дмитрий Белоусов. И никога не съм писала против родината си. Да ми покаже къде е това? И то точно. Блога ми е налице.Къде съм писала против родината си.


- В поста ви бе пълно, първо с фактологични грешки - една от които, че папа Урбан Втория ... бил провокирал Кръстоносния поход "срещу славяните" ... От което следват пък ИНТЕРПРЕТАЦИОННИ ГРЕШКИ - Кои са славяните НАСЛЕДНИЦИТЕ НА ВЕНЕДЕТИ/ВИНДИШ (на немски) ОТ ПОМЕРАНИЯ или УГРО-ФИНСКИТЕ ТИ ЛЮБИМЦИ ... от МОСКОВСКАТА ТАРТАРИЯ - отстояща на над близо ДВЕ ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА от мястото където се провеждат "Походите" срещу "славяните"?

Това са ДВА ИСТОРИЧЕСКИ РАЗЛИЧНИ НАРОДА-СУБЕКТИ ... които ти с присъщата си историческа ПРОСТОТИЯ ПРАВИШ НА ЕДИН ... "СЛАВЯНСКИ" - ярък пример за а-историчността на знанията ти и като цяло ИЛЮСТРАЦИЯ за присъщата на теб ПРОСТОТИЯ НА КУБ!
Която простота=простотия(при теб) ДЕМОНСТРИРАШ И В НАСТОЯЩИЯ - коментар-ПИТАНЕ!

Аман от Радостинки - които се правят на "рускинчето Маша" от приказките!
Писна ми да ни храниш МЕН И ОСТАНАЛИТЕ БЪЛГАРИ с руските си историкообразни-постове, преписи, сказки-каши!
Разбра ли Рашо-Машо-Помакиньо-РАДОСТИНО!!!?

п.п.
А твърдението Радостинино: "историка Дмитрий Белоусов" - е толкова близко до истината, колкото моето "Аз съм космонавт." :))) !
И на съд да ме дадеш ЗА ОБИДА! Няма да можеш ме осъди! - Защото и В СЪДА ЩЕ ДОКАЖА правотата (!), в твърдението ми! - до колко си тъпа и нагла!

Божиле - ето ти живия пример, с това момиче, за ИНФАНТИЛИЗАЦИЯ вследствие пропагандно повлияване! ?
цитирай
65. batogo - !!!:)))
20.12.2018 17:20
Да, Радостинке с тежък мозък, против Русията нищо лошо не си писала... :)
цитирай
66. radostinalassa - Аз съм умна овца, но не знам такива други.
21.12.2018 11:58
Повече нямао да чета, за да не си разваля настроението като 150 - пудовия екземпляр. Не си заслужава, това е извън всякакви норми. Историците и генетиците си разменят аргументи, а не ругатни като пещерните хора. Съжар.лявам, че няма знания за това. Нямам намерение да облъчвам клетките си със свободните електрони, предизвикани от стреса на черния арап. Да се самоизяжда сам. И пак казвам, много е мил с мъжете блогъри. Надява се да му излезе късмета навярно. Всеки си има вкус, а някои два вкуса.
цитирай
67. radostinalassa - batogo
21.12.2018 12:00
Както виждаш още съм жива. Аз споделям възгледите на хора, които ми импонират. Не се знае, дали ти не грешиш. Докажи го някак. Скоро Сорос ще спре финансите, тогава ще сме на едно мнение.
цитирай
68. get - Божиле, четеш ли този епистоларен пример за ИНФАНТИЛИЗЪМ: 66. radostinalassa - Аз съм умна овца
21.12.2018 20:45
radostinalassa написа:
Повече нямао да чета, за да не си разваля настроението като 150 - пудовия екземпляр. Не си заслужава, това е извън всякакви норми. Историците и генетиците си разменят аргументи, а не ругатни като пещерните хора. Съжар.лявам, че няма знания за това. Нямам намерение да облъчвам клетките си със свободните електрони, предизвикани от стреса на черния арап. Да се самоизяжда сам. И пак казвам, много е мил с мъжете блогъри. Надява се да му излезе късмета навярно. Всеки си има вкус, а някои два вкуса.


- Същата тази, страдаща от присъщ за рускините СЕКСУАЛЕН ИНФАНТИЛИЗЪМ - пораждащ и еротични дефицити СЛЕД КАТО НЕ МОЖЕ ДА ИЗМИСЛИ ПОДОБАВАЩИ отговори-аргументи ... КОЛКО Е ТЪПА!
Продължава да ДЕМОНСТРИРА ОВЧА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ ... с типични за техния род "обиди" - писани от същата в един друг по повод друго мое разобличение - Четете?
radostinalassa написа:

Не чета арапи!
Те не могат да пишат и скачат по дърветата. А аз не мога така. И не се свенят да са хомосексуални и бисексуални.


Ето ти още един илюстративен-пример за резултатите от комунистическата пропаганда - водеща до ИНФАНТИЛИЗИРАНЕ НА ЖЕРТВИТЕ - до степен ?!
До степен - пропагандата ги оставя на ниво ДЕТЕ, в интелектуалното им развитие.
Второ - при ИНФАНТИЛИТЕ доминират не сложни интелектуално-мисловни процеси, а такива, дотолкова примитивни, до степен удовлетворяване на първични инстинкти за хранене, оцеляване и сексуален нагон!

- Та накрая ще Да се обърна към ЖЕРТВАТА НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПРОПАГАНДА - АПЕЛИРАЙКИ към теб помакиньо-Радостино!
Ласи, престани да се държиш, като овца в "случен период" :))) - и наместо да плашиш представителите на мъжкия пол с ПРОСТАШКО ПРИМИТИВНО ФЛИРТУВАНЕ? ... АЙДЕ ПО-ДОБРЕ СИ КУПИ ... вибратор! - та дано престанеш ДА СЕ ВМЕСВАШ в разговори( по теми - от които си нямаш и грам понятие :))) !?

- Апропо! Голяма водоплаваща п(.)тицо - 1(один) пуд е = 16.380 кг.
- Хайде умножавай КОЛКО ТЕЖИ "АРАПИНА" с "тежкия" си псевдонаучна ПРОСТОТИЯ - помашки мозък :)))
цитирай
69. bojil - моите ...
21.12.2018 21:46
radostinalassa написа:
моите кръстоносни походи срещу славяните, доколкото мярнах нещо от него преди да го изтрия беше, че ние с Германтигер сме били като от глупав , по глупав. Та той се чудел кой е по - глупав. Това е по лекция на историка Дмитрий Белоусов. И никога не съм писала против родината си. Да ми покаже къде е това? И то точно. Блога ми е налице.Къде съм писала против родината си.

Той с право се ядосва на някои негативни рудименти от миналото,към които и ти не си имунизирана- това е всичко.
цитирай
70. bojil - моите кръстоносни походи срещу ...
21.12.2018 21:49
get написа:
radostinalassa написа:
моите кръстоносни походи срещу славяните, доколкото мярнах нещо от него преди да го изтрия беше, че ние с Германтигер сме били като от глупав , по глупав. Та той се чудел кой е по - глупав. Това е по лекция на историка Дмитрий Белоусов. И никога не съм писала против родината си. Да ми покаже къде е това? И то точно. Блога ми е налице.Къде съм писала против родината си.


- В поста ви бе пълно, първо с фактологични грешки - една от които, че папа Урбан Втория ... бил провокирал Кръстоносния поход "срещу славяните" ... От което следват пък ИНТЕРПРЕТАЦИОННИ ГРЕШКИ - Кои са славяните НАСЛЕДНИЦИТЕ НА ВЕНЕДЕТИ/ВИНДИШ (на немски) ОТ ПОМЕРАНИЯ или УГРО-ФИНСКИТЕ ТИ ЛЮБИМЦИ ... от МОСКОВСКАТА ТАРТАРИЯ - отстояща на над близо ДВЕ ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА от мястото където се провеждат "Походите" срещу "славяните"?

Това са ДВА ИСТОРИЧЕСКИ РАЗЛИЧНИ НАРОДА-СУБЕКТИ ... които ти с присъщата си историческа ПРОСТОТИЯ ПРАВИШ НА ЕДИН ... "СЛАВЯНСКИ" - ярък пример за а-историчността на знанията ти и като цяло ИЛЮСТРАЦИЯ за присъщата на теб ПРОСТОТИЯ НА КУБ!
Която простота=простотия(при теб) ДЕМОНСТРИРАШ И В НАСТОЯЩИЯ - коментар-ПИТАНЕ!

Аман от Радостинки - които се правят на "рускинчето Маша" от приказките!
Писна ми да ни храниш МЕН И ОСТАНАЛИТЕ БЪЛГАРИ с руските си историкообразни-постове, преписи, сказки-каши!
Разбра ли Рашо-Машо-Помакиньо-РАДОСТИНО!!!?

п.п.
А твърдението Радостинино: "историка Дмитрий Белоусов" - е толкова близко до истината, колкото моето "Аз съм космонавт." :))) !
И на съд да ме дадеш ЗА ОБИДА! Няма да можеш ме осъди! - Защото и В СЪДА ЩЕ ДОКАЖА правотата (!), в твърдението ми! - до колко си тъпа и нагла!

Божиле - ето ти живия пример, с това момиче, за ИНФАНТИЛИЗАЦИЯ вследствие пропагандно повлияване! ?

Не смея да коментирам нищо тук,че не са ми любими конфронтациите.
цитирай
71. bojil - Да, Ра...
21.12.2018 21:51
batogo написа:
Да, Радостинке с тежък мозък, против Русията нищо лошо не си писала... :)

Русия и за мене е една опасна дива сила,която рано или късно трябва да изчезне и да се забрави. Руския народ обаче не е руски,понеже е наш народ прекръстен поне в 90%- затова на него му съчувствам.
цитирай
72. bojil - Повече нямао да ...
21.12.2018 21:55
radostinalassa написа:
Повече нямао да чета, за да не си разваля настроението като 150 - пудовия екземпляр. Не си заслужава, това е извън всякакви норми. Историците и генетиците си разменят аргументи, а не ругатни като пещерните хора. Съжар.лявам, че няма знания за това. Нямам намерение да облъчвам клетките си със свободните електрони, предизвикани от стреса на черния арап. Да се самоизяжда сам. И пак казвам, много е мил с мъжете блогъри. Надява се да му излезе късмета навярно. Всеки си има вкус, а някои два вкуса.

:)) Хайде-хайде,не е такъв човека- не си му наблизо да видиш какво внимание ще ти обърне та и с цветя ще те зарадва,стига да не го нервираш често разбира се!
цитирай
73. bojil - Както виждаш още ...
21.12.2018 21:58
radostinalassa написа:
Както виждаш още съм жива. Аз споделям възгледите на хора, които ми импонират. Не се знае, дали ти не грешиш. Докажи го някак. Скоро Сорос ще спре финансите, тогава ще сме на едно мнение.

Сорос е господин Никой у нас- не се заблуждавай че е някакъв фактор. Той впрочем работи за Русия- трябваше вече да си го разбрала.
цитирай
74. radostinalassa - Сорос е господин Никой у нас-
21.12.2018 22:03
Това ме възмущава при тебе. Русия е против това, да се насаждат на малки деца джендърни влияния. Помисли си пак. Сорос е евреин. Изгониха го от Унгария и Русия. Аз не мога да ядосам никого, който има знания. Ядосва се този с остарели такива. Направо архаични . Помаците са българи. Ако беше на тяхно място първи щеше да сложи феса, само да го нахранят. Много високо скача, над боя си.
цитирай
75. bojil - Божиле, четеш ли този...
21.12.2018 22:12
get написа:
radostinalassa написа:
Повече нямао да чета, за да не си разваля настроението като 150 - пудовия екземпляр. Не си заслужава, това е извън всякакви норми. Историците и генетиците си разменят аргументи, а не ругатни като пещерните хора. Съжар.лявам, че няма знания за това. Нямам намерение да облъчвам клетките си със свободните електрони, предизвикани от стреса на черния арап. Да се самоизяжда сам. И пак казвам, много е мил с мъжете блогъри. Надява се да му излезе късмета навярно. Всеки си има вкус, а някои два вкуса.


- Същата тази, страдаща от присъщ за рускините СЕКСУАЛЕН ИНФАНТИЛИЗЪМ - пораждащ и еротични дефицити СЛЕД КАТО НЕ МОЖЕ ДА ИЗМИСЛИ ПОДОБАВАЩИ отговори-аргументи ... КОЛКО Е ТЪПА!
Продължава да ДЕМОНСТРИРА ОВЧА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ ... с типични за техния род "обиди" - писани от същата в един друг по повод друго мое разобличение - Четете?
radostinalassa написа:

Не чета арапи!
Те не могат да пишат и скачат по дърветата. А аз не мога така. И не се свенят да са хомосексуални и бисексуални.


Ето ти още един илюстративен-пример за резултатите от комунистическата пропаганда - водеща до ИНФАНТИЛИЗИРАНЕ НА ЖЕРТВИТЕ - до степен ?!
До степен - пропагандата ги оставя на ниво ДЕТЕ, в интелектуалното им развитие.
Второ - при ИНФАНТИЛИТЕ доминират не сложни интелектуално-мисловни процеси, а такива, дотолкова примитивни, до степен удовлетворяване на първични инстинкти за хранене, оцеляване и сексуален нагон!

- Та накрая ще Да се обърна към ЖЕРТВАТА НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПРОПАГАНДА - АПЕЛИРАЙКИ към теб помакиньо-Радостино!
Ласи, престани да се държиш, като овца в "случен период" :))) - и наместо да плашиш представителите на мъжкия пол с ПРОСТАШКО ПРИМИТИВНО ФЛИРТУВАНЕ? ... АЙДЕ ПО-ДОБРЕ СИ КУПИ ... вибратор! - та дано престанеш ДА СЕ ВМЕСВАШ в разговори( по теми - от които си нямаш и грам понятие :))) !?

- Апропо! Голяма водоплаваща п(.)тицо - 1(один) пуд е = 16.380 кг.
- Хайде умножавай КОЛКО ТЕЖИ "АРАПИНА" с "тежкия" си псевдонаучна ПРОСТОТИЯ - помашки мозък :)))

Чета приятелю,но днес не съм в настроение да се конфронтирам. Особено ми е тягостно да се присламчвам към спорове,в които участват жени- споровете с жени не са ми интересни,не са ми в категорията тъй да се каже. Поне моето виждане е такова: ако в спора ми опонираше мъж,досега да съм го направил на пестил! Жена обаче- не,мерси: обичам и уважавам всичките си приятели и приятелки, съмишленици и сънародници но срещу жена не мога да надигам така,както го мога срещу мъж! Затова една жена в спора е почетен спаринг за мене,подобрява настроението така да се каже без значение какво е написала,надявам се ще ме разбереш добре.
цитирай
76. bojil - Това ме ...
21.12.2018 22:18
radostinalassa написа:
Това ме възмущава при тебе. Русия е против това, да се насаждат на малки деца джендърни влияния. Помисли си пак. Сорос е евреин. Изгониха го от Унгария и Русия. Аз не мога да ядосам никого, който има знания. Ядосва се този с остарели такива. Направо архаични . Помаците са българи. Ако беше на тяхно място първи щеше да сложи феса, само да го нахранят. Много високо скача, над боя си.

Официалната позиция на Русия е демагогска- тя уж критикува евреите а е напълнила с тях парламента си,най-близките поддръжници на Путин почти всички са евреи. Кого е тръгнал да лъже този човек тогава- не и нас разбира се!

Помаците обаче са наши хора и добри Българи- доказали са го много пъти. Към тях е нужна правилна държавна политика и те никога няма да тръгнат с турците,понеже са в пъти по-добри и по-достойни от тях!
цитирай
77. get - До 76. bojil - Щом поради някакво криворазбрано "кавалерство" - отказваш РАЗОБЛИЧЕНИЕТО НА ... ?
22.12.2018 10:17
bojil написа:
radostinalassa написа:
Това ме възмущава при тебе. Русия е против това, да се насаждат на малки деца джендърни влияния. Помисли си пак. Сорос е евреин. Изгониха го от Унгария и Русия. Аз не мога да ядосам никого, който има знания. Ядосва се този с остарели такива. Направо архаични . Помаците са българи. Ако беше на тяхно място първи щеше да сложи феса, само да го нахранят. Много високо скача, над боя си.

Официалната позиция на Русия е демагогска- тя уж критикува евреите а е напълнила с тях парламента си,най-близките поддръжници на Путин почти всички са евреи. Кого е тръгнал да лъже този човек ... !

Помаците обаче са наши хора и добри Българи- доказали са го много пъти. Към тях е нужна правилна държавна политика и те никога няма да тръгнат с турците,понеже са в пъти по-добри и по-достойни от тях!


... антибългарските Радостинкини писания - Моля!

Само ще отбележа ЯВНО НЕИЗВЕСТНИ и на теб и на нея факти относно - това, което вие си въобразявате, че начева от днес и е присъщо за "капитализма" явление, което ПОМАКИНЯТА нарича "джендърство"?

Първият във времето и В исторически план - политик който застава ОТКРИТО В ПРИЗНАВАНЕ НА "третия пол" (наричан с модерното тогава "уранизъм" - понятие, б.м.) е социалист и МАРКСИСТ!
Годината е 1898-ма - когато става това!
Втори - който съзнателно работи срещу традиционните за ЕВРОПЕЙЦИТЕ - МОРАЛ и СЕМЕЙНО ВЪЗПИТАНИЕ НА ДЕЦАТА е КОМУНИСТА - ВИЛХЕЛМ РАЙХ! Той е и ПЪРВИЯТ АВТОР - който написва книгата(сексоложка) с откровенно говорещо заглавие за нейното съдържание - "Сексуалната революция"(от 30-те години на миналия век). В същата, той споменава, че Ленин още преди да е взел властта в Русия(с помоща на интернационалния финансов капитал !) - СЪЩО Е ЗА ПРИЗНАВАНЕ на ХОМОСЕКСУАЛНОСТТА ЗА ЕСТЕСТВЕНА!
През - 20-те години, в Съветска Русия - болшевишките идиоти завземат властта ... въвеждат науката ПЕДОЛОГИЯ - която не само толирира, а направо поощрява - това което в момента е залегнало в Истанбулската конвенция - и срещу което, руско-болшевишките и българските русофили-ПОМАЦИ и комунисти-ренегати, квичат нечленоразделно!

- Темата не съм я изчерпал! Защото следва да упомена за Ал. Колонтай - радетелката за "свободната любов"! А. Залкинд - популяризиращ внедряването на нео-фройдизма(задоволяване на сексуалния нагон) в контекста педагогическо възпитание ... и ред други, руско-съветски учени и модерно-фройдистки осъществявани от социалисти и комунисти модерни "джендърски" учения ?!

А специално за русофилската-ПОМАКИНЯ, да отбележа!
Преди Сорос - първо в СССР, а после и у нас, руснаците ни натресоха, "моралният"-брат близнак на Сорос - казваше се Робърт Максуел//роден като Ян Лодвик Хох - чешки евреин и британско-израелски поданик. Ходеше с фланелка с надпис: "Цар на България!"?
Нещо за неговите мошенничествата, които същият приложи спрямо страната и народа БЪЛГАРСКИ - нещо да знае проруската-помакиня и да ни каже ... наместо да ми блее глупостите си - Колко бил лош Сорос и как Русия го била изритала!
Да той Путин изрита Сорос(унгарски евреин) - ама преди това се залюби с евреина Ротшийлд, с който си партнира в нефто и газово-добивна промишленост и търговия!
Ама нашата НЕЩАСТНА помакиня-простакесо-русофила Радостина и тези факти не ги знае - а ни пълни главите с глупостите от сорта: "Колко голям руски патриот е Путин!!?
- Като забравя да ни обясни, че парите които печели от гешефтите си - същият този "патриот", не ги инвестира в Руски в рубли ... а всичките негови МНОГОМИЛИАРДНИ СПЕСТЯВАНИЯ ДЪРЖИ в ЗАПАДНИ банки в ДОЛАРИ!

- Пък ти Божиле продължавай да толерираш простакесата-помакиня, която продължава да разпростанява псевдо-научни проруски глупости и обърква с това мисленето на простодушните читатели в блог бг.!
- Тази "афторка" - не само вреди - лъжейки поради простотията себе си ... но още по-опасното, с това обърква и без това объркания средностатистически и наивен българин!
- За тази персона с интелект на голяма бяла п(.)тица - КОМПРОМИС ОТ МЕН НИКАКЪВ(!) ... а ти - Както желаеш, твоя воля!?

И в заключение - запомнете!

- Роб се става преди всичко – поради безкритичното приемане, на чуждите идеи-внушения.
цитирай
78. radostinalassa - Помаците са българи генетично.
22.12.2018 11:55
Кръвта вода не става. За Путин не си прав. Когато дожйде на власт евреите в Парламента бяха 99%, а сега са 77%.
Спор с жена няма - аз слушам да бистрят политиката в _9% мъже, така че вие спорите с тях. Нещо неразбираемо да има? Аз само ги пресявам. Пример - Вал. Вацев го одобрявам. Той чете в оригинал чужди и руски медии и интерпретиа, а аз само го цитирам. Не може Гетчо и ти да сте по - добри от полит. анализатори, не става.
Просто одобрявате грешни идеи. Така, че те не са глупави, нито говорителката им в мое лице. Ферштеен?!
цитирай
79. bojil - Кръвта вода не става. За Путин не си ...
23.12.2018 02:26
radostinalassa написа:
Кръвта вода не става. За Путин не си прав. Когато дожйде на власт евреите в Парламента бяха 99%, а сега са 77%.
Спор с жена няма - аз слушам да бистрят политиката в _9% мъже, така че вие спорите с тях. Нещо неразбираемо да има? Аз само ги пресявам. Пример - Вал. Вацев го одобрявам. Той чете в оригинал чужди и руски медии и интерпретиа, а аз само го цитирам. Не може Гетчо и ти да сте по - добри от полит. анализатори, не става.
Просто одобрявате грешни идеи. Така, че те не са глупави, нито говорителката им в мое лице. Ферштеен?!

Ако даден човек редовно пише и чете полуинформация,значи е полуинтелигент. Говоря за странната личност Вацев- не за теб. Със сигурност не му е чиста работата- не му вярвай,субект като него лесно ще те излъже!
цитирай
80. bojil - Това ме възмущава при ...
23.12.2018 02:30
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Това ме възмущава при тебе. Русия е против това, да се насаждат на малки деца джендърни влияния. Помисли си пак. Сорос е евреин. Изгониха го от Унгария и Русия. Аз не мога да ядосам никого, който има знания. Ядосва се този с остарели такива. Направо архаични . Помаците са българи. Ако беше на тяхно място първи щеше да сложи феса, само да го нахранят. Много високо скача, над боя си.

Официалната позиция на Русия е демагогска- тя уж критикува евреите а е напълнила с тях парламента си,най-близките поддръжници на Путин почти всички са евреи. Кого е тръгнал да лъже този човек ... !

Помаците обаче са наши хора и добри Българи- доказали са го много пъти. Към тях е нужна правилна държавна политика и те никога няма да тръгнат с турците,понеже са в пъти по-добри и по-достойни от тях!


... антибългарските Радостинкини писания - Моля!

Само ще отбележа ЯВНО НЕИЗВЕСТНИ и на теб и на нея факти относно - това, което вие си въобразявате, че начева от днес и е присъщо за "капитализма" явление, което ПОМАКИНЯТА нарича "джендърство"?

Първият във времето и В исторически план - политик който застава ОТКРИТО В ПРИЗНАВАНЕ НА "третия пол" (наричан с модерното тогава "уранизъм" - понятие, б.м.) е социалист и МАРКСИСТ!
Годината е 1898-ма - когато става това!
Втори - който съзнателно работи срещу традиционните за ЕВРОПЕЙЦИТЕ - МОРАЛ и СЕМЕЙНО ВЪЗПИТАНИЕ НА ДЕЦАТА е КОМУНИСТА - ВИЛХЕЛМ РАЙХ! Той е и ПЪРВИЯТ АВТОР - който написва книгата(сексоложка) с откровенно говорещо заглавие за нейното съдържание - "Сексуалната революция"(от 30-те години на миналия век). В същата, той споменава, че Ленин още преди да е взел властта в Русия(с помоща на интернационалния финансов капитал !) - СЪЩО Е ЗА ПРИЗНАВАНЕ на ХОМОСЕКСУАЛНОСТТА ЗА ЕСТЕСТВЕНА!
През - 20-те години, в Съветска Русия - болшевишките идиоти завземат властта ... въвеждат науката ПЕДОЛОГИЯ - която не само толирира, а направо поощрява - това което в момента е залегнало в Истанбулската конвенция - и срещу което, руско-болшевишките и българските русофили-ПОМАЦИ и комунисти-ренегати, квичат нечленоразделно!

- Темата не съм я изчерпал! Защото следва да упомена за Ал. Колонтай - радетелката за "свободната любов"! А. Залкинд - популяризиращ внедряването на нео-фройдизма(задоволяване на сексуалния нагон) в контекста педагогическо възпитание ... и ред други, руско-съветски учени и модерно-фройдистки осъществявани от социалисти и комунисти модерни "джендърски" учения ?!

А специално за русофилската-ПОМАКИНЯ, да отбележа!
Преди Сорос - първо в СССР, а после и у нас, руснаците ни натресоха, "моралният"-брат близнак на Сорос - казваше се Робърт Максуел//роден като Ян Лодвик Хох - чешки евреин и британско-израелски поданик. Ходеше с фланелка с надпис: "Цар на България!"?
Нещо за неговите мошенничествата, които същият приложи спрямо страната и народа БЪЛГАРСКИ - нещо да знае проруската-помакиня и да ни каже ... наместо да ми блее глупостите си - Колко бил лош Сорос и как Русия го била изритала!
Да той Путин изрита Сорос(унгарски евреин) - ама преди това се залюби с евреина Ротшийлд, с който си партнира в нефто и газово-добивна промишленост и търговия!
Ама нашата НЕЩАСТНА помакиня-простакесо-русофила Радостина и тези факти не ги знае - а ни пълни главите с глупостите от сорта: "Колко голям руски патриот е Путин!!?
- Като забравя да ни обясни, че парите които печели от гешефтите си - същият този "патриот", не ги инвестира в Руски в рубли ... а всичките негови МНОГОМИЛИАРДНИ СПЕСТЯВАНИЯ ДЪРЖИ в ЗАПАДНИ банки в ДОЛАРИ!

- Пък ти Божиле продължавай да толерираш простакесата-помакиня, която продължава да разпростанява псевдо-научни проруски глупости и обърква с това мисленето на простодушните читатели в блог бг.!
- Тази "афторка" - не само вреди - лъжейки поради простотията себе си ... но още по-опасното, с това обърква и без това объркания средностатистически и наивен българин!
- За тази персона с интелект на голяма бяла п(.)тица - КОМПРОМИС ОТ МЕН НИКАКЪВ(!) ... а ти - Както желаеш, твоя воля!?

И в заключение - запомнете!

- Роб се става преди всичко – поради безкритичното приемане, на чуждите идеи-внушения.

Най-велика джендърска революция на света е комунистическата,а руските джендъри са най-големите и най-прогресивни джендъри на света! :))
цитирай
81. radostinalassa - Това , което ми пробутваш отдолу е на Гетчо.
23.12.2018 09:47
Няма да го прочета.
Ние и русите не може да сме джендъри, това не е така. Такива са смесените с евреите народи - негрите и жълтите. Индуси, цигани, араби. , метиси, мулати.
Ние отхвърляме джендърството на генетично ниво. А Гейевропа си го приема.
Аз мога идеално да преценя кой анализатор е прав, и кой не. Използвам само фактите, които цитират. Избягвай да ми цитираш арапа.
цитирай
82. radostinalassa - Какъв е рекордът на брой коментари в блога?
23.12.2018 09:48
Тук стават 82.
цитирай
83. radostinalassa - Арапът ще обвини и Аспарух, който е взел хилядите българи и ...
23.12.2018 10:52
ги е довел тук, в старата си родина, за да не приеме исляма. Не всеки би преживял да избият децата му. Така се е съхранил народът ни през вековете, но е отглеждал и кукувичи яйца , без да разбере.
цитирай
84. get - - Отново напомням на неразбралите? - Роб се става преди всичко – поради безкритичното приемане, на чуждите идеи-внушения.
23.12.2018 13:48
bojil написа:
radostinalassa написа:
Кръвта вода не става. За Путин не си прав. Когато дожйде на власт евреите в Парламента бяха 99%, а сега са 77%.
Спор с жена няма - аз слушам да бистрят политиката в _9% мъже, така че вие спорите с тях. Нещо неразбираемо да има? Аз само ги пресявам. Пример - Вал. Вацев го одобрявам. Той чете в оригинал чужди и руски медии и интерпретиа, а аз само го цитирам. Не може Гетчо и ти да сте по - добри от полит. анализатори, не става.
Просто одобрявате грешни идеи. Така, че те не са глупави, нито говорителката им в мое лице. Ферштеен?!

Ако даден човек редовно пише и чете полуинформация,значи е полуинтелигент. Говоря за странната личност Вацев- не за теб. Със сигурност не му е чиста работата- не му вярвай,субект като него лесно ще те излъже!


- Много-учената от това, че "чете в оригинал" - интернационалиста-болшевик Вацев, а от там и ОТКРОВЕН ЛЪЖЕЦ - в блога на Andorei: Бе из....ла следният "глугобуко-смислен" коментар - вероятно защото чете, "говорителя на истината" товарищ Вацев?
На което ОТГОВАРЯЙКИ И КАЗВАМ: Пригласяйки на Вацев и ти ЛЪЖЕШ!

- Препечатвам - коментара и опровержението ми, на ПОМАКИНЯТА-РУСОФИЛКА?

radostinalassa написа:
Горбачев продаде Русия и нас на США. Тия дни спореше с Путин, че не е виновен за ракетите.
Но фактите не са такива. Чия собственост е Лук - Ойл ? За Газпром съм проверявала. Около 25 % - американска депозитарна разписка, около 24.57 % частни лица, Русия - 38.39 %, АО Роснефтгаз - 10.97 %. Факт - 49.97 % са руски, малко повече - чии ?
С Лук - Ойл ще е нещо подобно. Навсякъде са янките.
Някой бърка Русия с другия колос. Ние ще купим 1 самолет на янките , срещу 4 руски, които са по - добри. Не си затваряйте очите преднамерено.


- Определено - НИЩО НЕ ЗНАЕШ ... !- Както за собствеността - така и за време, държавен ръководител встъпва в икономически а от там и политически съглашения с ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ ФИНАНСОВ а от това про-глобалистки КАПИТАЛ?
- Това става по време и със помощта, когато евро-левия политик Вили Брандт - бе глава на Германия.
- Хайде виж/"изчисли" - кой по него време е генерален секретар на КПСС и държавен глава на СССР?
- Горбачов е много по-късна боза! Същата боза, както и наследилите го Елцин и в момента тандема:Путин-Медведев :))) !

- Чети правилните автори - те ще ти дадат възможност да стигнеш до правилни изводи? ... а не ерзац учени, като Левашов, Севастьянов и други подобни - които лула тютюн не чинат поради велико-руската им и от там шовинистична пристрастност!

Накратко:
Лукойл Нефтохим-Бургас“ АД е собственост на Lukoil Europe ... притежавани през нейното руско поделение ИНГ банк „Евразия“!
А ИНГ банк „Евразия“, е поделение - на европейската си "майка", със същото име?
А тази "европейска-майка" е част, поделение - на финансовата империя на една фамилия финансисти-банкери от Хамбург! Начеващи историята си от Маер Амшел(1744 - 1812)!

... така, че внушения за някакви "янки" с "депозити" - е абсолютна шитня-простотия, пробутвана на доведените до видиотяване чрез пропагандни мероприятия - лековерни малоумни(ци/чки:))) !
цитирай
85. bojil - Няма да ...
23.12.2018 22:23
radostinalassa написа:
Няма да го прочета.
Ние и русите не може да сме джендъри, това не е така. Такива са смесените с евреите народи - негрите и жълтите. Индуси, цигани, араби. , метиси, мулати.
Ние отхвърляме джендърството на генетично ниво. А Гейевропа си го приема.
Аз мога идеално да преценя кой анализатор е прав, и кой не. Използвам само фактите, които цитират. Избягвай да ми цитираш арапа.

Ние нямаме нищо общо с джендърството наистина,но негрите и жълтите не са смесени с евреи- защо да са смесени като не са?
цитирай
86. bojil - (Какъв е рекордът на брой коментари в блога?)
23.12.2018 22:25
radostinalassa написа:
Тук стават 82.

Не помня но са под 100 със сигурност,ако не и под 90.
цитирай
87. bojil - ги е довел тук, в старата си родина, ...
23.12.2018 22:27
radostinalassa написа:
ги е довел тук, в старата си родина, за да не приеме исляма. Не всеки би преживял да избият децата му. Така се е съхранил народът ни през вековете, но е отглеждал и кукувичи яйца , без да разбере.

Това с кукувичите яйца го има при всички народи май.
цитирай
88. get - @ 83. radostinalassa - Ласи, от кой руски исторически научен-спекулант прочете ПОСЛЕДНАТА СИ ГЛУПОСТ ... ?
23.12.2018 23:38
... която пишеш за ИСЛЯМА и АСПАРУХОВИТЕ БЪЛГАРИ?

radostinalassa написа:

Арапът ще обвини и Аспарух, който е взел хилядите българи и ...ги е довел тук, в старата си родина, за да не приеме исляма. Не всеки би преживял да избият децата му. Така се е съхранил народът ни през вековете, но е отглеждал и кукувичи яйца , без да разбере.


Радостинко, ГРЕШКО а-исторична - ИСЛЯМА(разпространение) СЕ ДВИЖИ ОТ ... ЮГ НА СЕВЕР - в своя завоевателен поход!
Така, че достига по-рано До земите(!) на които СЕ Е ПОСЕЛИЛ след 680 г. АСПАРУХ С ХОРАТА СИ(на Балкани) - отколкото до земите КОИТО "Е ИЗБЯГАЛ" ... по твоето щуро мнение? ... ПОРАДИ НАВЛИЗАНЕ НА ИСЛЯМА от юг на север? - Тогава Аспарух ЩЕ ДА Е тичал с ХОРАТА СИ, като за любовна-среща с мюсюлманите-араби, първоначалните разпростанители на исляма - отколкото да е бягал от тях :))) !?

- Голяма водоплаващо п(.)тицо в областта на история и изобщо на науката, си - ще знаеш Радостинке :)))) !


- Божиле, такива полу-ентелегенти и полу-идиоти ни остана в наследство, от "върховата социалистическа наука и педагогика" - ще знаеш!?

- Гледай живият пример в лицето на Радостина - и няма какво да обясняваш на публиката ... за умствените поражения от социализЪма :)))) !
цитирай
89. radostinalassa - Пак не го чета арапа
24.12.2018 12:18
Какво общо има зоологията тук, се чудя. Това е някакъв примат. Понижавам Гетчо до примат с козина. За да видим цвета му ще трябва да го одерем. Въпросът е - жив или мъртъв. Както си избере, с упойка ако е жив? Дано няма алергия. Тогава изходът е само един.
цитирай
90. radostinalassa - Приятелят ти е доста буен и меко казано неприятен
24.12.2018 13:18
Възпитан е в свинарник или обор. Липсват му жизнено важни микроелементи. Или го лекуват с хапчетата на Рокфелер. Оттук си вадя заключение за общата му тъпота.
цитирай
91. radostinalassa - Пак прилагаш цензура ?
24.12.2018 16:02
Никой не работи на Коледа. Този Гет е много простоват милиционер. Не знае нищо ново и се пъчи със старите си спомени. Сигурно пие от канцерогенните хапчета за кръвно. Има и други, които са в употреба.
цитирай
92. zaw12929 - Премери си температурата! !944 г ...
25.12.2018 12:41
Премери си температурата! !944 г българите в 60 % бяха абсолютно неграмотни- но не глупави- имаха домакински знания. Другата част имаха трето отделение Само 1% завършен трети клас., След 1944- до 1989 г българия имаше само 40 000 машинни инхенери и стотици хиляди средни техници, които построиха наи развитата в културно и икономическо отношение държава- в първите 20 развити държави и трудностиоте дойдоха, когато едни пъпаци ни продадоха и превърнаха днес в ко9лоноя- за да ни източват, не е нужно да обясняван това на човек, които мрази родината си- такива ни натикаха в ада и сега манипулират затъпяващата пот наложената образователна система Булгария
Не преписвай на комунистите, грехове, които нямат- то и комунисти не е имало, вие от къде се пръкнахте и кой ви плаща да лъжете! Сега България бълва неграмотници и не доучени деца.... съзнавате ли какви гиу бълвате! Защо от 9 милиона днес сме... Боже СПАСИ БЪЛГАРИТЕ ОТ българи!
цитирай
93. zaw12929 - налага се ОСВЕТЛЯВАНЕ НА БИОЛОГИЯТА:б за КРЪВТА
25.12.2018 12:47
bojil написа:
radostinalassa написа:
Кръвта вода не става. За Путин не си прав. Когато дожйде на власт евреите в Парламента бяха 99%, а сега са 77%.
Спор с жена няма - аз слушам да бистрят политиката в _9% мъже, така че вие спорите с тях. Нещо неразбираемо да има? Аз само ги пресявам. Пример - Вал. Вацев го одобрявам. Той чете в оригинал чужди и руски медии и интерпретиа, а аз само го цитирам. Не може Гетчо и ти да сте по - добри от полит. анализатори, не става.
Просто одобрявате грешни идеи. Така, че те не са глупави, нито говорителката им в мое лице. Ферштеен?!

Ако даден човек редовно пише и чете полуинформация,значи е полуинтелигент. Говоря за странната личност Вацев- не за теб. Със сигурност не му е чиста работата- не му вярвай,субект като него лесно ще те излъже!


налага се ОСВЕТЛЯВАНЕ НА БИОЛОГИЯТА: Кръвта 76- 95% се състой само от вода! Сами разберете защо... Човек не може да знае всичко... важно е уважение мнението на другия,

... ако не е откровена, нагла лъжа
цитирай
94. bojil - . . . която пишеш за ИСЛЯМА и АСПАР...
26.12.2018 02:32
get написа:
... която пишеш за ИСЛЯМА и АСПАРУХОВИТЕ БЪЛГАРИ?

radostinalassa написа:

Арапът ще обвини и Аспарух, който е взел хилядите българи и ...ги е довел тук, в старата си родина, за да не приеме исляма. Не всеки би преживял да избият децата му. Така се е съхранил народът ни през вековете, но е отглеждал и кукувичи яйца , без да разбере.


Радостинко, ГРЕШКО а-исторична - ИСЛЯМА(разпространение) СЕ ДВИЖИ ОТ ... ЮГ НА СЕВЕР - в своя завоевателен поход!
Така, че достига по-рано До земите(!) на които СЕ Е ПОСЕЛИЛ след 680 г. АСПАРУХ С ХОРАТА СИ(на Балкани) - отколкото до земите КОИТО "Е ИЗБЯГАЛ" ... по твоето щуро мнение? ... ПОРАДИ НАВЛИЗАНЕ НА ИСЛЯМА от юг на север? - Тогава Аспарух ЩЕ ДА Е тичал с ХОРАТА СИ, като за любовна-среща с мюсюлманите-араби, първоначалните разпростанители на исляма - отколкото да е бягал от тях :))) !?

- Голяма водоплаващо п(.)тицо в областта на история и изобщо на науката, си - ще знаеш Радостинке :)))) !


- Божиле, такива полу-ентелегенти и полу-идиоти ни остана в наследство, от "върховата социалистическа наука и педагогика" - ще знаеш!?

- Гледай живият пример в лицето на Радостина - и няма какво да обясняваш на публиката ... за умствените поражения от социализЪма :)))) !

Пораженията са опасно нещо ако не и неизбежно- надали да има човек,който да се е спасил от такива.
цитирай
95. bojil - Какво общо има ...
26.12.2018 02:38
radostinalassa написа:
Какво общо има зоологията тук, се чудя. Това е някакъв примат. Понижавам Гетчо до примат с козина. За да видим цвета му ще трябва да го одерем. Въпросът е - жив или мъртъв. Както си избере, с упойка ако е жив? Дано няма алергия. Тогава изходът е само един.

Недейте така- наш човек е,достоен!
цитирай
96. bojil - Възпитан е ...
26.12.2018 02:44
radostinalassa написа:
Възпитан е в свинарник или обор. Липсват му жизнено важни микроелементи. Или го лекуват с хапчетата на Рокфелер. Оттук си вадя заключение за общата му тъпота.

Не одобрявам така да се обиждате- човекът мисли за доброто на България,ти също по своему- значи всички сме своего рода сподвижници,но не можем да преодолеем предразсъдъците.
цитирай
97. bojil - (Пак прилагаш цензура ?)
26.12.2018 02:50
radostinalassa написа:
Никой не работи на Коледа. Този Гет е много простоват милиционер. Не знае нищо ново и се пъчи със старите си спомени. Сигурно пие от канцерогенните хапчета за кръвно. Има и други, които са в употреба.

Прилагам цензура само тогава,когато някой почне съвсем през просото и изгуби приличие дотам,че го обърне на открити псувни и нецензурщини. В останалите случаи се примирявам доколкото мога,стига да не съм твърде зает с други дейности в момента.
цитирай
98. bojil - Премери си ...
26.12.2018 02:54
zaw12929 написа:
Премери си температурата! !944 г българите в 60 % бяха абсолютно неграмотни- но не глупави- имаха домакински знания. Другата част имаха трето отделение Само 1% завършен трети клас., След 1944- до 1989 г българия имаше само 40 000 машинни инхенери и стотици хиляди средни техници, които построиха наи развитата в културно и икономическо отношение държава- в първите 20 развити държави и трудностиоте дойдоха, когато едни пъпаци ни продадоха и превърнаха днес в ко9лоноя- за да ни източват, не е нужно да обясняван това на човек, които мрази родината си- такива ни натикаха в ада и сега манипулират затъпяващата пот наложената образователна система Булгария
Не преписвай на комунистите, грехове, които нямат- то и комунисти не е имало, вие от къде се пръкнахте и кой ви плаща да лъжете! Сега България бълва неграмотници и не доучени деца.... съзнавате ли какви гиу бълвате! Защо от 9 милиона днес сме... Боже СПАСИ БЪЛГАРИТЕ ОТ българи!

Да не забравяме и друго: до 1944 г. Българите бяха далеч по-грамотни от турци, гърци, италианци и испанци. Днес вече не е така но ако бяхме Царство както тогава никога нямаше да изостанем от тези народи,които изглеждаха като примитиви пред нас още по времето на царете!
цитирай
99. bojil - Кръвта вода не става. За Путин не си ...
26.12.2018 02:56
zaw12929 написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Кръвта вода не става. За Путин не си прав. Когато дожйде на власт евреите в Парламента бяха 99%, а сега са 77%.
Спор с жена няма - аз слушам да бистрят политиката в _9% мъже, така че вие спорите с тях. Нещо неразбираемо да има? Аз само ги пресявам. Пример - Вал. Вацев го одобрявам. Той чете в оригинал чужди и руски медии и интерпретиа, а аз само го цитирам. Не може Гетчо и ти да сте по - добри от полит. анализатори, не става.
Просто одобрявате грешни идеи. Така, че те не са глупави, нито говорителката им в мое лице. Ферштеен?!

Ако даден човек редовно пише и чете полуинформация,значи е полуинтелигент. Говоря за странната личност Вацев- не за теб. Със сигурност не му е чиста работата- не му вярвай,субект като него лесно ще те излъже!


налага се ОСВЕТЛЯВАНЕ НА БИОЛОГИЯТА: Кръвта 76- 95% се състой само от вода! Сами разберете защо... Човек не може да знае всичко... важно е уважение мнението на другия,

... ако не е откровена, нагла лъжа

Комай си е точно така
цитирай
100. bojil - Кръвта вода не става. За Путин не си ...
26.12.2018 03:04
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Кръвта вода не става. За Путин не си прав. Когато дожйде на власт евреите в Парламента бяха 99%, а сега са 77%.
Спор с жена няма - аз слушам да бистрят политиката в _9% мъже, така че вие спорите с тях. Нещо неразбираемо да има? Аз само ги пресявам. Пример - Вал. Вацев го одобрявам. Той чете в оригинал чужди и руски медии и интерпретиа, а аз само го цитирам. Не може Гетчо и ти да сте по - добри от полит. анализатори, не става.
Просто одобрявате грешни идеи. Така, че те не са глупави, нито говорителката им в мое лице. Ферштеен?!

Ако даден човек редовно пише и чете полуинформация,значи е полуинтелигент. Говоря за странната личност Вацев- не за теб. Със сигурност не му е чиста работата- не му вярвай,субект като него лесно ще те излъже!


- Много-учената от това, че "чете в оригинал" - интернационалиста-болшевик Вацев, а от там и ОТКРОВЕН ЛЪЖЕЦ - в блога на Andorei: Бе из....ла следният "глугобуко-смислен" коментар - вероятно защото чете, "говорителя на истината" товарищ Вацев?
На което ОТГОВАРЯЙКИ И КАЗВАМ: Пригласяйки на Вацев и ти ЛЪЖЕШ!

- Препечатвам - коментара и опровержението ми, на ПОМАКИНЯТА-РУСОФИЛКА?

radostinalassa написа:
Горбачев продаде Русия и нас на США. Тия дни спореше с Путин, че не е виновен за ракетите.
Но фактите не са такива. Чия собственост е Лук - Ойл ? За Газпром съм проверявала. Около 25 % - американска депозитарна разписка, около 24.57 % частни лица, Русия - 38.39 %, АО Роснефтгаз - 10.97 %. Факт - 49.97 % са руски, малко повече - чии ?
С Лук - Ойл ще е нещо подобно. Навсякъде са янките.
Някой бърка Русия с другия колос. Ние ще купим 1 самолет на янките , срещу 4 руски, които са по - добри. Не си затваряйте очите преднамерено.


- Определено - НИЩО НЕ ЗНАЕШ ... !- Както за собствеността - така и за време, държавен ръководител встъпва в икономически а от там и политически съглашения с ИНТЕРНАЦИОНАЛНИЯ ФИНАНСОВ а от това про-глобалистки КАПИТАЛ?
- Това става по време и със помощта, когато евро-левия политик Вили Брандт - бе глава на Германия.
- Хайде виж/"изчисли" - кой по него време е генерален секретар на КПСС и държавен глава на СССР?
- Горбачов е много по-късна боза! Същата боза, както и наследилите го Елцин и в момента тандема:Путин-Медведев :))) !

- Чети правилните автори - те ще ти дадат възможност да стигнеш до правилни изводи? ... а не ерзац учени, като Левашов, Севастьянов и други подобни - които лула тютюн не чинат поради велико-руската им и от там шовинистична пристрастност!

Накратко:
Лукойл Нефтохим-Бургас“ АД е собственост на Lukoil Europe ... притежавани през нейното руско поделение ИНГ банк „Евразия“!
А ИНГ банк „Евразия“, е поделение - на европейската си "майка", със същото име?
А тази "европейска-майка" е част, поделение - на финансовата империя на една фамилия финансисти-банкери от Хамбург! Начеващи историята си от Маер Амшел(1744 - 1812)!

... така, че внушения за някакви "янки" с "депозити" - е абсолютна шитня-простотия, пробутвана на доведените до видиотяване чрез пропагандни мероприятия - лековерни малоумни(ци/чки:))) !

Винаги съм знаел че обикновените американци не носят и 1% от вината,която им се вменява а ония опасни международни престъпници,които погазват свободите на хората по целия свят нямат много общо с народа на истинската Америка,нито с истинския народ на Израел и на Русия.
цитирай
101. radostinalassa - се ОСВЕТЛЯВАНЕ НА БИОЛОГИЯТА: Кръвта 76- 95% се състой само от вода! Сами разберете защо...
26.12.2018 10:54
Не ми пускай примата. С обиди не се спори, прибери си го обратно.
Защо имаме толкова много вода? Тя ни доставя Н йони, затова. Но гените са тези, които ни правят индивиди. Ти май се шегуваш. Мисля, че си зомбиран. Не можеш да прецениш кое е истина, и кое не.
А онова куку не го чета.
цитирай
102. ivoki - МНОГО ИСТИНА ИМА В ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ ...
26.12.2018 12:44
МНОГО ИСТИНА ИМА В ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ !!!
цитирай
103. get - Божиле!След като даваш рибуна на ...
26.12.2018 16:37
Божиле!
След като даваш рибуна на КАТЕГОРИЧНО - ИНТЕЛЕКТУАЛНО И МОРАЛНО ограничени индивиди в Блога си - намирам за неуместно по-нататъшното МИ присъствие в него!

Същите НЕ РАБОТЯТ ЗА КАУЗАТА НА НАС БЪЛГАРИТЕ - Не!
Същите работят поради интелектуални дефицити - първо срещу себе си и по този начин, Второ срещу страната си?

Показателно за това - Което твърдя? Е че считаш за уместни и още повече В ИНТЕРЕС НА КАУЗАТА НА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ - обсолютно неаргументираните твърдения на такива люде като простакесата-рашистка лекуваща се със с йод, сол и ходене боса :))) !
- Но същата Е В ПРЕКИЯТ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН СМИСЪЛ БОСА - по вероятно всички въпроси - по които се е из...ла с претенции за обективност, изчерпателност и про-българското и мислене?
- С това момиче, се отнасях първоначално с необходимото търпение и уважение ДОРИ КЪМ ГЛУПОСТТА присъщ на множество от представителки на нейния ПОЛ - но не би!
- Същата - когато я питаш КОНКРЕТНО ПО ФОРМА И СЪДЪРЖАНИЕ - във връзка с нейна поредна написана глупост - НАМЕСТО ДА ПРОЯВИ ТЪРПЕНИЕ и ПОНЕ ОПИТ ЗА МИСЛЕНЕ - Започва да обижда персонално!
- Тази същата е като ОМП(оръжие за масово поражение) - както опасна за себе, така и за тази, в достатъчно стопен опростачена от комунистическата пропаганда - част от нашето общество, и подобно на такива като нея?
- Последния пример ЗА ПРОСТАШКО, ОПРОСТАЧВАНЕ - Е СТАТИЯТА "Й" - на Р. ПЕТКОВ - С която това ГОВЕДО НА "РЕВОЛЮЦИЯТА" И ИЕЗУИТ - коментира сделката(определено неизгодна за нас) за самолетите F-16 ... но която той поставя по присъщия за русофил-комунист начин: опростачващо абсурдни мнения - по Схема с която постоянно ви/ни работят ... =Колко добре ни бе при (СССР=социализма) и колко зле, (сега при демокрацията-САЩ)?

Или второто недоразумение - "Зав"-чо, този интелект-катър - това поради опортюнистичното му начало в християно-дъновисткият модел на прочит, по жизнено за нас Българите - въпроси?!

- Не бъркайте, разсъждавайки: "ляво" с/у "дясно" - А вижте? - КОИ СА ИМПЕРИИТЕ!!!

Бе ми приятно да се запознаем - но определено, "българофилската", компания която допусна да вилнее в блога ти - само ме натоварва и ме вкарва в некрасиви чувства - За едни такива Светли и празнични дни!

- Желая на всички ви, живот, здраве ... а щастието САМО ЩЕ ВИ СПОХОДИ? - когато поумнеете и заживеете в Бог!
цитирай
104. bojil - Не ми ...
27.12.2018 19:05
radostinalassa написа:
Не ми пускай примата. С обиди не се спори, прибери си го обратно.
Защо имаме толкова много вода? Тя ни доставя Н йони, затова. Но гените са тези, които ни правят индивиди. Ти май се шегуваш. Мисля, че си зомбиран. Не можеш да прецениш кое е истина, и кое не.
А онова куку не го чета.

Прекратявай с обидите- човекът се сърди и е прав!
цитирай
105. bojil - МНОГО ИСТИНА ИМА В ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ ...
27.12.2018 19:08
ivoki написа:
МНОГО ИСТИНА ИМА В ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ !!!

Благодаря- старах се и ако нещо добро се е получило,ще съм доволен разбира се.
цитирай
106. bojil - Бо...
27.12.2018 19:09
get написа:
Божиле!
След като даваш рибуна на КАТЕГОРИЧНО - ИНТЕЛЕКТУАЛНО И МОРАЛНО ограничени индивиди в Блога си - намирам за неуместно по-нататъшното МИ присъствие в него!

Същите НЕ РАБОТЯТ ЗА КАУЗАТА НА НАС БЪЛГАРИТЕ - Не!
Същите работят поради интелектуални дефицити - първо срещу себе си и по този начин, Второ срещу страната си?

Показателно за това - Което твърдя? Е че считаш за уместни и още повече В ИНТЕРЕС НА КАУЗАТА НА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ - обсолютно неаргументираните твърдения на такива люде като простакесата-рашистка лекуваща се със с йод, сол и ходене боса :))) !
- Но същата Е В ПРЕКИЯТ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН СМИСЪЛ БОСА - по вероятно всички въпроси - по които се е из...ла с претенции за обективност, изчерпателност и про-българското и мислене?
- С това момиче, се отнасях първоначално с необходимото търпение и уважение ДОРИ КЪМ ГЛУПОСТТА присъщ на множество от представителки на нейния ПОЛ - но не би!
- Същата - когато я питаш КОНКРЕТНО ПО ФОРМА И СЪДЪРЖАНИЕ - във връзка с нейна поредна написана глупост - НАМЕСТО ДА ПРОЯВИ ТЪРПЕНИЕ и ПОНЕ ОПИТ ЗА МИСЛЕНЕ - Започва да обижда персонално!
- Тази същата е като ОМП(оръжие за масово поражение) - както опасна за себе, така и за тази, в достатъчно стопен опростачена от комунистическата пропаганда - част от нашето общество, и подобно на такива като нея?
- Последния пример ЗА ПРОСТАШКО, ОПРОСТАЧВАНЕ - Е СТАТИЯТА "Й" - на Р. ПЕТКОВ - С която това ГОВЕДО НА "РЕВОЛЮЦИЯТА" И ИЕЗУИТ - коментира сделката(определено неизгодна за нас) за самолетите F-16 ... но която той поставя по присъщия за русофил-комунист начин: опростачващо абсурдни мнения - по Схема с която постоянно ви/ни работят ... =Колко добре ни бе при (СССР=социализма) и колко зле, (сега при демокрацията-САЩ)?

Или второто недоразумение - "Зав"-чо, този интелект-катър - това поради опортюнистичното му начало в християно-дъновисткият модел на прочит, по жизнено за нас Българите - въпроси?!

- Не бъркайте, разсъждавайки: "ляво" с/у "дясно" - А вижте? - КОИ СА ИМПЕРИИТЕ!!!

Бе ми приятно да се запознаем - но определено, "българофилската", компания която допусна да вилнее в блога ти - само ме натоварва и ме вкарва в некрасиви чувства - За едни такива Светли и празнични дни!

- Желая на всички ви, живот, здраве ... а щастието САМО ЩЕ ВИ СПОХОДИ? - когато поумнеете и заживеете в Бог!

Извини ме приятелю- виждам че наистина е възникнал елемент на оливане,няма да го допусна повече!
цитирай
107. radostinalassa - Никога не съм го обиждала първа
27.12.2018 19:36
Попитай го.Ако ме изтриваш, няма да имам нищо против. Ще видим.
цитирай
108. bojil - Попитай ...
28.12.2018 19:43
radostinalassa написа:
Попитай го.Ако ме изтриваш, няма да имам нищо против. Ще видим.

Ще гледам вече да не пускам коментари с обидно съдържание- атмосферата в блога ми е по-добра без тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1765012
Постинги: 291
Коментари: 5319
Гласове: 64052
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада