Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2014 19:24 - 100 неща, които ще направя, когато стана Зъл владетел
Автор: toxic Категория: Забавление   
Прочетен: 8699 Коментари: 7 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да бъдеш Злодей е добър избор на кариера. Тази работа се заплаща добре, имаш доста малки приятни нещица и можеш сам да си избираш работното време. Обаче всеки Зъл Владетел за когото съм чел или съм виждал във филм, винаги губи и бива унищожен. Забелязах, че независимо дали властва над варвари, магове, безумни учени или извънземни завоеватели, те всички правят едни и същи грешки. Имайки предвид това, се радвам да ви представя….

100 неща, които ще направя, когато стана Зъл владетел

1. Моите Легиони на смъртта ще имат шлемове с прозрачни плексигласови забрала, а не закриващи цялото лице.

2. Вентилационните шахти в замъка ми ще бъдат прекалено малки да се лази по тях.

3. Благородният ми брат, чийто трон узурпирах, ще бъде веднага убит, а не затворен в изоставена тъмница на подземието.

4. За всичките ми врагове разстрелът е напълно достатъчен.

5. Артефактът, от който произтича силата ми, няма да се съхранява в Планините на отчаянието зад Огнената река, пазен от Дракона на Вечноста. Той ще лежи в сейфа ми. Същото се отнася и за предметът, който е мойта слабост.

6. Няма да злорадствам над положението на враговете ми преди да ги убия.

7. Ако хвана врага си и той ми каже: „Преди да ме убиеш кажи какво си намислил?“ Аз ще му кажа: „Няма!“ и ще го убия. Или по-добре първо ще го убия и след това ще кажа „Няма!“

8. Ако отвлека някоя прекрасна принцеса, ще се оженя за нея веднага на скромна гражданска церемония, а не на грандиозен спектакъл, заради който всичките ми планове ще бъдат отложени с три седмици.

9. Няма да създавам механизми за самоунищожение без крайна необходимост. Ако се наложи, няма да е огромен червен бутон с надпис „Опасно! Не натискай!“. Такъв бутон ще задейства картечници, насочени към натискащия.

10. Няма да организирам преговори с враговете в съкровените места на двореца ми. Скромен хотел на границата на владенията ми е напълно достатъчен.

11. Няма да демонстрирам много-много превъзходството си. Няма да оставям специални подсказки за улеснение на враговете и няма да оставям жив най-слабия от тях, за да се опита да отмъсти.

12. Един от съветниците ми ще бъде петгодишно дете. Всички грешки, които то забележи в плановете ми, ще бъдат веднага поправяни.

13. Телата на враговете ми ще бъдат изгаряни или в тях ще се изпразва допълнително по един пълнител. Няма да се оставят да умират в подножието на някаква скала. Всичките празненства, посветени на смъртта им ще бъдат отложени до тогава.

14. На героя няма да му се разреши последна целувка, последна цигара или каквато и да е форма на последно желание.

15. Никога няма да използвам устройства с брояч. Ако все пак се наложи, то той ще бъде настроен на 117, когато героят все още обмисля плановете си.

16. Никога няма да произнеса фразата: „Преди да те убия, бих искал да знам едно нещо…“

17. Ако реша да си взема съветник, ще се старая понякога да слушам съветите му.

18 Няма да имам син, защото, макар че неговите опити да завземе трона ми ще са глупави и безрезултатни, това ще ми отвлича вниманието от плановете ми.

19. Няма да имам дъщеря. Дори да е толкова красива, колкото и зла, тя веднага ще предаде родния си баща заради симпатичния герой.

20. Въпреки хубавия ефект, няма да се смея зловещо. Това отвлича вниманието и мога да пропусна нещо важно, което би забелезал един внимателен и спокоен човек.

21. Ще наема свестен моделиер, който да направи униформите на Легионите ми на смъртта, за да не приличат те на нацисти, римски легионери или монголски орди. Всички те са били разбити, а аз не искам такива настроения в армията ми.

22. Независимо колко власт ще имам над неограничената енергия, няма да създавам силово поле по-голямо от главата ми.

23. Ще съхранявам голям запас от елементарни оръжия и ще обучавам войните си да боравят с тях. Така, ако източникът на енергия бъде прекъснат и високотехнологичните оръжия станат безполезни, войните ми няма да бъдат победени от купчина диваци с копия.

24. Реално ще преценявам силните и слабите си страни, макар че така е по-малко интересно – няма да ми се налага да викам: „Това не е възможно! Аз съм непобедим!“ (ОБИКНОВЕНО СЛЕД ТАЗИ РЕПЛИКА СЛЕДВА СМЪРТ)

25. Колкото и да е привлекателно, няма да строя неунищожими машини, които ще имат само едно практически недостъпно слабо място.

26. Няма значение колко привлекателен е някой бунтовник, винаги ще се намери по-превликателен, който да не иска да ме убие, когато го поканя в спалнята си.

27. Никога няма да строя нещо важно в единствен екземпляр. Всички важни системи ще имат по два пулта за управление и източници на енергия. Поради същата причина ще нося и два комплекта заредено оръжие.

28. Домашният ми звяр ще бъде заключен в надеждна клетка, от която да не може да избяга и в която да не мога да се спъна.

29. Ще се обличам в ярки и светли тоналности, за да объркам враговете.

30. Всички фъфлещи магове, дебели помещици, бардове без глас и страхливи крадци в страната ще бъдат умъртвени. Враговете ми със сигурност ще се откажат от замислите си, ако по пътя няма да има над кого да се смеят.

31. Няма да изпадам в ярост и да убивам вестоносеца, носещ лоши новини, само за да покажа какъв съм злодей. Добрите вестоносци трудно се намират.

32. Всички наивни и гърдести сервитьорки по хановете ще се заменят с груби и недодялани, за да не могат героите да разчитат на помощ и романтични преживявания.

33. Високопоставените жени в моята организация няма да носят ефектно облекло. Моралът е по-здрав в обикновени дрехи. Кожените костюми ще се пазят само за специални случаи.

34. Няма да се превръщам в змия. Това никога не помага.

35. Няма да си отглеждам козя брадичка. Ако в древността това води до аналогия с дявола, сега ще мязам на недоволен интелигент.

36. Няма да слагам хора от един отряд в една и съща камера или дори в един и същ затворнечески блок. За важните лица ключ от килията ще имам само аз, а не всичките тъмничари.

37. Ако един от сигурните ми хора ми съобщи че Легионите ми на смъртта са разбити – ще му повярвам. Все пак е сигурен човек.

38. Ако убитият от мен герой има млади роднини или деца, ще ги намеря и убия веднага, а няма да чакам до старини докато те пораснат и наберат злоба.

39. Ако ми се наложи да участвам в битка, със сигурност няма да застана в първите редици и няма да си търся достоен противник.

40. Няма да се правя на рицар. Ако имам супер оръжие, ще го използвам колкото се може по-рано и често, вместо да чакам последния момент.

41. Веднага щом властта ми бъде в безопасност, ще унищожа тези глупави машини на времето.

42. Когато заловя героя, ще хвана и кучето/папагала/рибката и т.н., които биха могли да му развържат въжетата или да откраднат ключа от килията, ако останат на свобода.

43. Ще се придържам към здравия скептицизъм, когато заловя чаровна бунтовничка и тя каже, че се възхищава от властта и външността ми и с удоволствие ще предаде приятелите си, ако я включа в своите планове.

44. Ще наемам само ловци на глави, работещи за пари. Тези дето работят за удоволствие, често си правят разни глупави шеги и дават шанс на жертвата да се измъкне.

45. Ще имам точна представа кой за какво отговаря в моята организация. Когато някой от генералите ми претърпи поражение, аз ще извадя пистолета, ще го насоча към него, ще кажа „Това е цената за грешките!“ и НЯМА изненадващо да застрелям някой друг.

46. Ако съветникът ми каже: „Монсеньор, та той е само човек! Какво може да направи един човек?!“, аз ще му отговоря: „Ето какво!“ и ще го убия.

47. Ако разбера, че някое зелено геройче е тръгнало на лов за мен, ще го убия още докато е зелено и няма да го чакам да порасне.

48. Ще бъда внимателен и грижлив към домашния, звяр когото упрявлявам чрез магия или технология… Така, когато изгубя контрол над него, той няма веднага да тръгне да си отмъщава.

49. Ако разбера местонахождението на артефакта, способен да ме унщожи, няма да пращам за него цялата си армия. Армията ще я пратя другаде, а за артефакта ще пусна обява за купуване в местния вестник.

50. Персоналният ми компютър ще е с операционна система, напълно несъвместима със стандартните ноутбукове IBM или Apple

51. Ако някой от тъмничарите ми изрази безпокойство относно състоянието на килията на принцесата, ще го пратя да пази празно място.

52. Ще наема екип архитекти и експерти да намерят всички тайни входове и тунели в замъка ми за които аз не зная.

53. Ако прекрасната принцеса, която съм пленил, ми каже: „Никога няма да се омъжа за теб! Никога! НИКОГА!“, аз ще й кажа: „Добре!“ и ще я убия.

54. Няма да сключвам сделки с демони, само за да ги наруша по-късно заради едния принцип.

ни същества ще си имат място в Легионите ми на смъртта, но преди да ги пращам на тайни мисии, първо ще видя дали нямам някой със същите умения и вид, който не привлича толкова внимание.

56. Моите Легиони ще тренират точна стрелба. На обучение подлежи всеки, който не може да улучи човек от 10 метра.

57. Преди да използвам което и да било завзето устройство, първо ще прочета ръководството му по експлоатация

58. Ако се наложи да бягам, няма да се спирам, няма да заставам в ефектни пози и няма да произнасям умни фрази.

59. Никога няма да строя компютър, по-умен от мен.

60. Моят петгодишен съветник също така ще проверява и шифрите, които ще използвам. Ако успее да ги разчете за 30 секунди, шифърът няма да се ползва. Същото се отнася и за паролите.

61. Ако съветниците ме питат: „Защо рискуваш всичко заради този безумен план?“, няма да предприемам нищо, докато нямам удовлетворителен отговор на този въпрос.

62. Ще проектирам проходите и коридорите в замъка си така, че да няма колонади и ниши, в които някой да може да се укрие от изстрелите.

63. Боклукът ще се гори и няма да се пресова. Освен това огънят ще гори постоянно, за да няма такива неща като общодостъпни, тунели по които на определено време минава огнена струя.

64. Ще си наема професионален психиатър, който да ме лекува от разни необичайни фобии и нестандартно поведение, които могат да попречат на плановете ми.

65. Ако имам компютърна система с общодостъпни терминали, на картата на комплекса с „Главен Щаб“ ще бъде обозначена Стаята на палача. Самият Щаб ще е обозначен като „Канализационна шахта“

66. Цифровите ключалки ще са снабдени със скенер за отпечатъци и ако някой опита да набере паролата която е видял от друг, ще се задейства сигнализацията.

67. Без значение колко къси съединения ще има системата, охраната ще смята за тревога всяка нередност с камерите.

69. Всички частни акушерки ще бъдат изгонени от страната. Децата ще се раждат в държавните болници, а сираците ще се настаняват в приюти, за да не ги оставят в гората да ги отглеждат дивите животни.

70. Когато охраната търси проникналите в замъка ми, винаги ще ходят по двама. Всички ще бъдат тренирани така, че при изчезването на колегата да се оглеждат ошашавено, а веднага да вдигат тревога и да викат подкрепления.

71. Ако реша да проверя лоялността на лейтенантите си, ще имам наблизо отряд стрелци в случай, че лейтенанта не мине теста.

72. Ако всички герои са се събрали пред мен и ме заплашват със странно устройство, ще използвам против тях обикновено оръжие, а не моето супер-оръжие.

73. Няма да се съгласявам да пускам героите, ако спечелят в състезание, дори съветниците да ме убеждават, че героите няма как да спечелят.

74. Когато създам мултимедийна презентация на плановете ми, така че дори петгодишния ми съветник да ги разбере, няма да кръстя диска „План Световно Господство“ и няма да го оставя на бюрото си.

75. Ще заповядам героят да бъде атакуват от цялата войска, а няма да чакам той сам да се сбие с един или двама.

76. Ако героят се озове на покрива на замъка ми, няма да се опитвам да го бутна долу, нито пък ще се бия с него на края на скалата. Боеве на въжен мост над река от лава също не влизат в плановете ми.

77. Ако случайно загубя разсъдъка си дотолкова, че да предложа на героя да стане мой доверен лейтенант, със сигурност ще имам достатъчно разсъдък да не го направя в присъствието на предишния си доверен лейтенант.

78. Няма да заповядвам на Легионите си на смъртта: „Той ми трябва жив!“, а: „Доведете го жив, ако това не ви затруднява и не ви създава проблеми.“

79. Ако случайно се окаже че моето оръжие „Краят на Света“ има изключвател, ще заповядам да претопят изключвателя на паметни медали.

80. Ако най-слабият ми отряд не се справи с героя, ще му изпратя най-силния, а не малко по-силния и т.н. в съответствие с напредването му в крепостта ми.

81. Когато се бия с героя на покрива на движещ се влак, обезоръжа го и се приготвя да го убия, а той погледне зад гърба ми и бързо легне по очи, аз също веднага ще легна по очи, а няма да се оглеждам какво толкова е видял той зад гърба ми.

82. Няма да стрелям по героя, когато е застанал до подпората на тежка, опасна и нестабилна конструкция.

83. Ако обядвам с героя и му сипя отрова в чашата, а след това се дръпна настрани, когато се върна ще поръчам нови питиета, вместо да гадая дали той е подменил чашите.

84. Няма да имам пленници от единия пол, охранявани от тъмничари от противоположния пол.

85. Няма да използвам планове, които имат много сложна последна стъпка като: „Да се съединят 12-те камъка на Силата върху свещения олтар по време на слънчево затъмнение“. П о-скоро ще е: „Натискам копчето!“

86. Ще се уверя, че оръжието ми „Краят на Света“ е в изправност и добре заземено.

87. Котейнерите ми с химикали ще бъдат затворени, когато нямам нужда от тях. И над тях няма да се правят висящи мостове.

88. Ако група мои подчинени се провялят в заданието си, няма да им се накарам и пак да ги пратя на същото задание.

90. Ще проектирам Главния Щаб така, че от всяко работно място да се вижда вратата.

91. Няма да игнорирам вестносеца докато свърша развлеченията си. Той може да носи важни новини.

92. Ако говоря с героя по телефона, няма да го заплашвам, а точн обратното – ще кажа, че разговорът с него ми е донесъл прозрение колко порочен е пътя, който съм избрал и че, ако ме остави намира за 1-2 месеца да помедитирам, сигурно ще се върна в правия път.

93. Ако замисля двойна екзекуция – на героя и на дребен служител, който ме е предал, на всяка цена първо ще убия героя.

94. При преместването на затворници, охраната няма да им позволява да спират и да вдигат от земята разни глупости със сантиментална стойност.
95. В тъмницата ми ще има квалифицирани лекари и бодигардовете им. Така, ако някой повика, че съкилийникът му е болен, тъмничарят ще повика лекаря, вместо да влиза сам в килията.

96. Пултовете на вратите ще бъдат проектирани така, че при тяхно унищожаване вратите да се блокират отвън и да се отварят само от вътре, а не обратното.

97. В килиите на тъмницата ми няма да има предмети с огледална повърхност или нещо, от което да може да се направи въже.

98. Ако млада двойка пристигне в страната ми, няма да ги изпускам от поглед. Ако са весели, щастливи и нежни един към друг- ще ги оставя на мира. Но ако разбера, че само поради стечение на обстоятелствата са заедно и само се карат и спорят и само когато се спа
сяват един другиго проблясват топли чувства, веднага ще заповядам да ги екзекутират.

99. Всичките ми важни файлове ще бъдат с размер не по-малък от 1.45 Мб

 100. Накрая, ако искамда вкарам жертвите си в състояние на постоянен транс, ще им дам неограничен достъп до Internet.

Превод: Владимир Крилов /Avisian/ 


 от www.rpg.bg


Тагове:   зъл владетел,   100 неща,


Гласувай:
17



1. tutankhamon661 - toxic
24.11.2014 19:59

Ти пък не си оставила никакви шансове на врага. Сега как ще победи Доброто?

Едно време като четях “Винету”, много ме учудваше, че Поразяващата ръка никога не убива враговете си – колкото и злини да са му причинили. Освобождаваше ги и до няколко часа отново имаше екшън – те никога не се отказваха и първата им мисъл бе да отмъстят ...... че ги е освободил.

Яснo: ако убие врага още в началото, книгата трябва да свърши. Друго са си 300-400 страници.

цитирай
2. toxic - Фараоне,
24.11.2014 21:14
истинският Зъл Владетел трябва да е параноичен перфекционист. Забелязвам едно нехайно безхаберие и никакъв усет към детайлите във филмовия Зъл Владетел, което силно намалява средната му продължителност на живота и поставя под съмнение управленските му умения като цяло.
Но ти си прав - кой ще чете книга от пет реда? "Живял един Владетел, никой не смеел да му се опъне, завладял целия свят и умрял от скука на 120 години"
От всички зли владетели най-много ме ядоса Атила - такъв голям герой жена да го бастиса накрая, срам...:((
цитирай
3. tutankhamon661 - toxic
24.11.2014 21:34

Оооо, женското коварство не е за подценяване!

В “Тайните протоколи на ционските мъдреци” пише, че след като евреите завладеят света, на върха на световното правителство ще има цар. Hо не какъв да е цар, а скопен. Защото хормоните разбъркват мислите на човека и го правят слаб – лесна жертва за внушения и манипулации.

Който и да го е написал, прав е бил ... ха-ха ...

цитирай
4. raders - 64. "Ще си наема професи...
25.11.2014 18:55

64. "Ще си наема професионален психиатър, който да ме лекува .... и т.н." Май че това е най-правилното ти решение
цитирай
5. toxic - raders,
26.11.2014 15:51
този пост не е за хора, оперирани от чувство за хумор. Психичното ми здраве е отлично, а текстът е превод от един английски писател. Препоръчвам ти категория "политика" - там са нормалните.
цитирай
6. raders - този пост не е за хора, оперирани от ...
27.11.2014 19:18
toxic написа:
този пост не е за хора, оперирани от чувство за хумор. Психичното ми здраве е отлично, а текстът е превод от един английски писател. Препоръчвам ти категория "политика" - там са нормалните.



Хумор ли? :) Странно чувство за хумор. Че то тогава другаря Сталин и другаря Хитлер са най-големите хумористи на света. Хм, значи категория политика -нормални. Я виж ти!...
цитирай
7. tutankhamon661 - raders
27.11.2014 20:44

Сериозно ли не го намираш за забавно?

Във Facebook го харесаха дори хора, които рядко харесват нещо.

Значи явно ти си изключението.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: toxic
Категория: Забавление
Прочетен: 1286722
Постинги: 77
Коментари: 1398
Гласове: 2182
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031